Gå til innhold

Typen min møter sin eks i kveld..

Anbefalte innlegg

Skrevet

De skulle ut å ta en kaffe kl 17. Han svarer ikke på henvendelse klokken 22.

I mld på mobilen avslutter de med nuss , smask og kos til hverandre..

Mulig jeg overreagerer, men synes ikke dette er noe gøy nå mens jeg er gravid og alt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger ikke skje noe selv om de skriver slike ting i meldinger - jeg brukte tid på å venne meg av med å si ting til eksen min lenge etter at eksen var helt uinteressant både seksuelt og romantisk. Hvor lenge har dere vært sammen og hvor lenge siden det ble slutt mellom dem?

Thea

Skrevet

hÆÆ??? tuller du med meg eller... Det der hadde ikke jeg akseptert i det hele tatt..Og hvorfor skal de møtes??? Uten deg..... Nei nå må du vokne gitt..Hallo?? Hvor går grensa de dah???? TA en skikkelig prat med han da han kommer hjem og spør om hva som skjer....Haddemin gjort det der skulle han ha hatten rimelig god forklaring..Skriver ikke nuss,smask og slikt til andre da du har dame vel?? Og til eksen hans..Uff må jo være utrolig vondt for deg.. Fy f...... at det finnes sånne..Beklager utrykket.

Skrevet

Vi har vært sammen i litt over 1 år. Er mange år siden det ble slutt mellom de.

Skrevet

Har du snakka med ham om dette her? Sikkert lurt å si åssen du føler det, og høre hva han tenker om det.

Ringte du eller sendte du melding, forresten?

Skrevet

å, huff!!!

Ville stilt han til veggen når han kommer hjem. Evt dratt å sett etter han. Det er jo maaange timer siden de skullle møtes...

Kan jeg spørre hva grunnen var til at han skulle møte eksen sin?????

Huff, skjønner godt du er bekymret, snufs!

Skrevet

Grunnen var enkelt og greit at de hadde lyst til å ta en prat igjen..om gamle minner:-(

Hun har også en type og to barn. Hvorfor kunne vi ikke møtt hverandre alle sammen isåfall..

Skrevet

helt enig, det er uakseptabelt å skrive slike meldinger til andre jenter, synes jeg! selv om de ikke mener noe med det, er det jo helt unødvendig!! jeg personlig blir så sur hvis kjæresten min skal møte eksdama, at han dropper det istede:P jeg er et skikkelig sjalu-monster, can't help it. har brent meg før! og at han ikke svarer deg SÅ lenge etter han skulle møte henne... han har å komme med en forklaring..! synes du har rett til å være litt sint på han nå, prøv å vinkle det slik at han forstår, hva om det hadde vært du som oppførte deg slik osv?

Skrevet

Kjæresten min møter ekssamboeren sin iblant til lunsj. (Slutt for sju år siden, vi har vært sammen i tre) Jeg har lest noen meldinger hun har sendt ham, og det er flørtende tone der også, selv om det ikke står smask og nuss. Men jeg vet også hvorfor det ble slutt mellom dem, og det de manglet sammen har vi. Kan også være mange uskyldige grunner til at han ikke svarer på telefonen. Jeg vet hvor lett det er å hisse seg opp, og så er det gjerne ingenting å hisse seg opp over.

Når det er sagt burde han skjønne at det er lurt å ha mobilen fulladet og med lyd på liggende på bordet foran seg når han møter eksen sin og du sitter gravid hjemme, og han kunne med fordel sendt deg en hyggelig melding eller to. Men alle tenker ikke så langt :)

Vet du hvor de er, da? Han kommer sikkert hjem snart. Kanskje han til og med er hos en kamerat nå, og ikke sammen med henne lengre.

Thea

Skrevet

ja, hadde vært noe helt annet hvis dere alle møttes! grrr, kjenner jeg blir sint på dine vegner :P

Skrevet

Jeg får vondt i magen på dine vegne...... Ville du gjort noe lignenede mot din type,og hva ville han sagt da?

Veldig dårlig gjort av ham! Han kunne i det minste vært oppmerksom nok mot deg til å berolige deg med noen koselige mld innimellom,slik at du vet at han tenker litt på deg......

Hadde jeg vært i dine sko nå,så hadde jeg nok vært på randen....

Skrevet

Ynskyld meg, men hvor gammel er han?

Skrevet

Vet hvor de skulle møtes, men de er sikkert ikke der lengre. Sitter ikke på samme kafe fra 17-22.30 vil jeg tro..

Han er 36

Skrevet

Skjønner ikke meg ikke helt på den der må jeg si... Ja hvorfor ikke invitere deg?? har hilst på henne før forresten??? Uff kjenner jeg blir helt sur nå jeg... Stakkars deg.....

Skrevet

Jeg har aldri møtt henne. Vet bare at hun var hans store kjærlighet i fire år.

Skrevet

i vårt forhold har vi det åpent, vi kan dra ut på cafe/byen med hvem vi vil, men vi stoler på hverandre. begge er enige om at ved 1 gang utroskap, forhold over og ut. stoler fint på han om han møter eksen sin ute på byen/cafe. vet ofte at han har tlf i jakka og han hører sjelden mob sin, så for meg er det lettere å nå han ved å ringe vennene hans eller den han møter, når et forhold bygger på tillit så er det ikke noe problem. men det er greit å ha diskutert saken så begge er enige.vi gravide e ikke like enkel å ha med å gjøre. vi prater graviditet 24 t i døgnet og våre menn har behov for å lufte seg for å få høre om andre ting, slippe å ta hensyn til humørsvingninger smerter og vondter og alt som er. de blir gjerne frusttrerte over å ikke få tilfredsstilt sine seksuelle behov. om du gir din sambo litt frihet så kanskje en kan redde hverandre. menn føler seg fortere oppspist enn kvinner. snakk ut med han å finn ei løsning dere begge trives/ er fornøyd med.

Skrevet

Han har full frihet fra mandag til fredag, vi bor ikke sammen enda. Å tror neppe jeg nå vil flytte sammen med han heller.

Skrevet

Jeg liker ikke å uroe andre...jeg ville ikke akseptert det der i det hele tatt hvis jeg var deg...jeg er kanskje av den sjalu typen,men jeg er gravid..da er det meningen gutten din skal være hos deg og ikke hos en annen dame spør du meg...

Skrevet

Off det der hadde jeg aldri takkla!! Isåfall skulle exen kommet hjem til oss, hadde ikke orka at de var alene jeg da.

Skrevet

Jeg spør igjen..hvor gammel er han? skulle i hverfall ikke tro at han var gammel nok til å ta ansvar ovenfor et barn med en slik ego.Har du prøvd å ringe? Hvis han ikke tar tlf eller svarer på mld må han være en skikelig arrogant rasshøl spør du meg..jeg hadde konfrontert han med det når du prater med han igjen.Så hvis ikke du liker at han flyr å møter eks. sin må du si det, mannfolk skjønner det ikke hvis du ikke sier det rett ut.... akkurat som det er.Har han ikke andre venner? kamerater? Å avslutte mld. på den måten gjør du til dama de,ikke eksen. Nei, han der virker veldig,veldig umoden.

Skrevet

som sagt lenger opp her, han er 36

Skrevet

Hei, hvordan går det med deg?? Leste akkurat innlegget ditt nå. Har du fått tak i ham??? Føler med deg,,,,,,

Klem fra Scania

Skrevet

Tror neppe han driver med noe galt....det er jo deg han valgte å vare sammen med :) Likevel...hvis jeg var deg ville jeg pakket min toalett mappe og nattplagg og dratt til nærmeste venn, vennine, foreldre el. for natta. Bare for å vise ham at dette aksepterer du ikke. Vi er jo alle sammen forskjellige og har sine grenser. Er det noe du ikke trives med, sett føten ned...gjerne med en gang...(dumt å bruke energi på å krangle og masse. Mannfolk er gjerne døve for sånne ting.)

Ta vare på deg selv :)

Skrevet

Han er en dustefjott!!! Prioritere eksen framfor kjærsten? Er det mulig?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...