Gå til innhold

en strek er en strek..

Anbefalte innlegg

er det sant..hadde en noe så usansynlig svak strek på graviditetstesten i dag..kan det være gravid????..trur ikm kan være i morgen 4 okteller overimorgen 5 okt..trudde den hva på mandag 2.okt,men fikk jo litt senere eggløsning..positiv eggløsningstest ons.20 sep og tors. 21 sep..hjelp..noen meninger?erfaringer?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6547222-en-strek-er-en-strek/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg var gravid med guttungen kunne jeg knapt nok se anrydning til strek hos QR testen... Vent et par dager så skal du se den er sterkere! ;-D

Tar kjansen, jeg og sier:

Grrrrratulerer så mye!!!!!!! :-D

Pike 24..

deilig med så positive folk,men tørr ikke håpe for mye..kjenner litt murringer og er LIVREDD for at tanta skal dukke opp.det var foresten en QR test..testa du mange dager før ikm?er så spent,kan ikke tro at det stemmer..

stor positiv klem til deg

Jeg hadde ingen syklus... Første eggløsning etter dobbel Pergo... Jeg kastet først testen for den så negativ ut... Noen timer senere var det noe som sa meg at jeg burde ta en ny titt på den teste, og jammen var den ikke svaaaak, svaaaak positiv! Streken var liiiiitt sterkere på testen jeg tok dagen etter. 3 dager senere tok jeg en CB, og der var det klart, blått kryss... Skjønner at du er engstelig... Vent et par dager før du tar en ny test, du!

Stoooor positiv klem tilbake og lykke til! :-D

Annonse

Jeg hadde akkurat det samme. smile.

Må fortsatt teste for å se resultatene ;) he he.

De blir sterkere og sterkere.

Sjekk igjen ett par dager etter IKM, så skal jeg LOVE deg at

DU ER GRAVID!!!!!

Lykke til!!!!

Ser deg i 1. trimester om et par dager da eller? glise

hei jeg har det akkuratt som deg. testa ultra svakt i går, og testa med stav nå i kveld og da var den noe sterkere( slik at man helt klart kan se at det er en rosa strek) men tørr ikke å slippe jubelen løs helt ennå. har gått bo wc 100 ganger i dag, for å se om der er blod(har ikm i dag). huff dette er nervepirrende.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...