Gå til innhold

funnet navn til barnet??

tess27 jonathan kom 23.12.06

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

fint navn :)

jeg kjente en gang 2 brødre som het kasper og jesper....så sa mora at hvis det ble en gutt til,så skulle han hete johnatan.

som den lille skurkebanden i kardemomme by :)

vi får en jente, helt sikkert... vi hadde tenkt på Dinah, men er litt usikker,,,så vi får se.

Det er så vanskelig å finne navn!!!!

Vi vet ikke kjønn heller, så vi driver og tenker ut både jente- og guttenavn..

Det blir Kaja eller Maja hvis jente. Tror vi. Eller Elisabeth eller Hanna. Eller, eller, eller... er ikke lett!! Det er jentenavn vi har flest forslag på.

Av guttenavn har vi Sebastian eller Eskil.

Annonse

Så mange fine navn :-) Vi VAR enige om Noah vi, så Elias, så Sofian..... nå er vi uenige ;-) Han vil ha Jakob og jeg vil ha Leon..... Så jeg må nok bearbeide han litt ;-) men ett av alle disse blir det sikkert.....

Vi er helt sikre på at det blir gutt(så utstyret på 3d;-)) men hvis vi hadde fått jente haddde det blitt Lina!

Vi ana ikke ka den lille skal heite... e ganske frustreranesn... vi veit ikke ka vi får da... å æ vil at babisn skal ha dobbelt navn og helst ha et navn som e brukt i slekta... problemet e at i slekt e det masse fine navn, mens i sambo si e det masse rare navn... Frøkna heite det samme som oldemora si og 9xtippoldemora si + nån i mellom... ho heite Anne Katrine... men ka skal ollebolln heite????

Vi venter på en liten gutt som skal hete Emre Amadeus vi..

Leon synes jeg også er et NYDELIG navn..

Hvis min første jente hadde blitt gutt, skulle hun hete Jonathan:-)

Hvis nr to ble jente, hadde han skulle hete My Alexandra, og hadde det blitt jente nå, hadde det blitt Villemo.

Annonse

vi trodde vi var enige om jentenavn, men det er vi ikke lenger... og guttenavn har vi nesten ikke diskutert.. hjelp!! vi vet jo ikke om det er en gutt eller jente der inne!!

en baby er det uansett!! ;)

det skal ikke være lett!!

men har kira, celine, sandra, nathaniel, dominic og nicolay som favoritter, men det kan jo fort endre seg!!

vi får se hva som skjer når babyen kommer ut..

uansett, så passer navnene til marius, som sønnen vår heter..

mange fine navn!!

jeg får ikke lov å si det vi har klart før hun er født...sa det en gang på bimtreff og typen ble veldig skuffet...så..men jeg gleder meg til å si det til dere!!!

er dobbelt navn uten bindestrek. et kort vanlig navnmen veldig lite brukt (ikke møtt noen som heter det, under 1500i norge) og et utenlandsk (spansk) navn som 40stk i norge heter eller noe... :)))

Det er såååå mange fine navn! Vi trodde vi var enige men..... Vi får jente og her er noen av forslagene (hehehe)

Vi hadde egentlig bestemt oss for Celina da jeg har likt det i mange år, men nå har vi funnet så mange fine!! Blir mer og mer usikker....

Celina

Carina

Carmen (kjempe fint, men redd det skal bli vindus-karmen)

Hanna (NYYYYYYYYYYYYYYYYdelig syns jeg, men værre med gubben)

Emilie (kjempe fint, men alle heter det.....)

Martine (det som er mest usikkert)

HVIS det mot formodning skulle bli gutt så er valget "lett" Jonas....!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...