Gå til innhold

Anbefalte innlegg

du spådde meg her om dagen, og jeg lurte på om du kunne se litt på sønnen min? han er født 16.04.04

jeg lurer på om du ser noe om hvordan han har det i bhg?

det er kjempe vanskelig å levere han når det er en spes dame på jobb, han hyl skriker! der er helt forferdelig...

han vil heller ikke sovne alene lenger, noe som aldri har vært et problem han trenger masse kos, det er jo ikke noe problem :) men lurer på om det har skjedd noe spes?

har tatt det opp med bhg, men kan du se noe??

tusen takk! (har ikke sett kjekkaser i kantinen ennå:)

Fortsetter under...

Ja, klart! Det var deg med kikkert bak brusautomaten!! :D

Ja du får bare holde utkikk;0)

Kan jo ikke gi noen garantier her, men forteller det som kommer av inntrykk..

Mener aikke at dette er relatert til èn bestemt voksen. Men her er så mange mennesker rundt, jeg føler meg liksom litt "lost" oppi alt her. Nye fjes på alle kanter..

Er det flere avdelinger i barnehagen hans? For det er som om dette forsterkes når han er ute. Kanskje det kan være greit å tipse om ønske om en slags primærkontakt for ham i en tid fremover??

Huff, jeg kjenner ihvertfall din bekymring. Ikke så lett dette...en føler seg så hjelpesløs når en føler at noe er galt i bhg.

Men du gjør absolutt rett i å ta dette opp med barnehagen ja! Si det som du forteller her, at han virker urolig, og at det bekymrer deg.

Om d kan være en trøst føler jeg at du vil få et nytt syn på dette om kort tid, at situasjonen vil snu seg, og du se lysere på dette...

Håper det stemmer.

Lykke til til deg og lille skjønne snuppen din!

det er 4 avd og han begynte på ny avd med flere og eldre barn, så kan nok stemme at det er mange nye inntrykk for han.

Primærkontakt hørtes veldig lurt ut, det skal jeg spørre om!

ikke gøy dette nei... han sover så urolig om natten også, skal helst sove hos mamma:) skravler masse i søvne om nammenam og biler så det er nok mye nytt for en liten gutt!

jeg holder utkikk på jobben:) sitter i resepsjonen så jeg får med meg alle som går inn og ut! har sett noen kjekkaser;)

tusen takk igjen!! ha en fin kveld:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...