Gå til innhold

Ny her :-)

Marthemor + 2 gutter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei jenter.

Så koselig å se at d er treff her i Arendal, kommer egentli fra Ålesund. Så hadde vært koseli å blitt kjent med noen her nede. Men er alle her gravid eller har barn? Bare lurer. Vi prøver å prøver ennå vi da,men ikke blitt noenting ennå. Prøvd mange gode tips,men ikke klaffet til nå. Hadde vært koseli å møtt noen med samme erfaring. Men visst d blir ett treff på kveldstid fremover,så hadde d vært koseli å møte dere.

Kos fra Vil ha en liten spire :-)

Skrevet

Hei :)

Hvor gammel er du? Jeg bor i Grimstad, er 26 år, studerer Master i IKt på siste året og venter en liten prins i november :) Er egentlig fra Bergen. Har vært en del i Ålesund da, har familie på Stranda :)

Skrevet

Velkommen til oss. Det er desverre lite aktivitet synes jeg på disse sidene. Håper du lykkes. Selv er jeg ca 10 uker ute i mitt 4de svangerskap og er av de som "har lett for det". Savner veldig noen å skravle med, jeg håper også veldig på et treff på kveldstid. Lykke til med prøvinga videre! Sender masse "lykke støv".

Skrevet

Hei du!

Her er vi en salig blanding av prøvere/gravide/nybakte foreldre :-) Veldig koselig om du blir med på treff!

På meg blir det nok ingen treff på kveldstid på en stund, siden Sjalababyen tar natta allerede i 19-tiden og sambo er student i Oslo...

Håper virkelig at du får en liten spire snart!! Babystøv fra meg *****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...