Gå til innhold

Oktober: Hvor lenge er egentlig hode festet før fødsel??


**Andrea** & Lille Konrad :)

Anbefalte innlegg

Hvor lenge i forveien fester hodet seg??fire-fem uker i forveien???

 

(lurt litt på dette)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal på kontroll i morra, er da 37+6, men forrige uke var det ikke festet. Er veldig individuelt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg har hodet vært festa i over 2 uker allerede.

Har termin om 12 dager.

Er annengangs også. Har hørt at det ofte fester seg ganske sent da, hvis det i det hele tatt fester seg....

Venter i spenning på at noe skal skje snart nå......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ingen særlig sammenheng mellom når hodet fester seg og når man kan forvente fødsel. Jeg vet om jenter som har gått 2 mnd med hodet festet, mens sjeg selv fikk konstantert at hodet var festet i dag, 20 dager før termin. Og mange opplever jo at det ikke fester seg i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har termin om 10 dager og i dag sa jordmor at hodet har BEGYNT å feste seg, dvs at hun kunne bevege det så vidt det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 dager til termin og igår kunne ikke jordmor konstantere om det var hodet eller rumpen som lå ned, engang :o/

Og det som pekte nedover hadde definitivt IKKE festet seg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hodet er ikke festet hos meg, og kommer sansynligvis heller ikke til å feste seg før fødsel mente jordmor.

Babyen ligger i hodeleie og godt nedi bekkenet, men jordmor klarer enda å rugge litt på hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hodet var festet hos meg da jeg var på UL nå på mandag, 20 dager før termin. Vet ikke hvor lenge det har vært festet, for jordmor mente at han lå i seteleie på kontoll uken før, noe som viste seg å være feil da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...