Gå til innhold

nå startet kvelds gymnastikken her:)

Anbefalte innlegg

nå har minste mann våknet for fullt her heh. magen min buler til alle kanter han sparker og ordner noe forferdelig hehe.. eneste som er litt slitsomt og tenke på er at nå kommer han til og holde på nesten hele natta umulig og få sove vettø.. hehe men er utrolig morro og se på at han sparker :)

Fortsetter under...

har ikke fått sånn sparkeskjema jeg... men skriver opp alt i en liten notsibok sånn at jeg har oversikten over hvor mye han sparker fra dag til dag .. skriver opp klokkeslettet han begynner og sparke og hvor lenge det varer:)

men nå i kveld er han tydeligvis ekstra aktiv hehe.. skal til legen på kontroll i morgen så gleder meg til og høre hjerte rytmen igjenn oxo har jeg bursdag itilleg:)

hehe det er sant:) men gleder meg til og høre han gråte og våkne av det jeg.. tenk så nydelig og kunne løfte lille nurket opp av sengen og holde han/hun i armene sine istede for og bli vekket av sparking.. hehe gleder meg sååååååååå mye hehe ligger på sofan nå med tårer i øynene hver gang han sparker blir så rørt hehe er så nydelig..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...