Gå til innhold

Kan ikke alle komme med en idè hver... (samme som skravle og 2. tri.)

Anbefalte innlegg

...til hva en kan gjøre når en er sykemeldt, i permisjon, eller bare har litt til overs?

Det finnes jo så masse gøy og/eller fornuftig som går an å bruke tiden på, men som en kanskje ikke tenker på. Så da kan vi jo hjelpe hverandre:)

Kan bli lange dager når "alt" er gjort.

Jeg kan begynne:

Fikse fotoalbum (vi har vel alle løse bilder liggende)

Fortsetter under...

Hei

Alle kan kjede seg til tider. Jeg er den veldig rastløse jenta, så jeg har laget meg en bok over ting jeg skal gjøre framover, alt fra og planlegge julegaver, skal ha juleverksted med vennindene mine, til å vaske vinduer.Her klipper jeg også ut ting fra blader. Alt fra kule klær til oppskrifter og int internettsider.

Det beste er jo å en eller flere hobbier. Har ikke helt funnet noe faste hobbier, da jeg blir litt fort lei.

Har sydd nye gardiner til kjøkkenet, med puter til. Skal begynne på yoga hver onsdag nå ( da er iallefall 1 kveld fylt opp)

Fotoalbum står på min liste og. Har sendt over alle mine digitale bilder til Elkjøp (koster kun 0,50øre) så her har jeg litt arbeid framover. Har også mulighet til å lage kopper med motiv. Den perfekte julegaven til besteforeldre som har alt. Dette er iallefall noen tips. Kommer sikkert på flere etterhvert.

Hilsen Camilla:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...