Gå til innhold

Kjenne "noe" allerede?

Sanna5*m gutt og jente*

Anbefalte innlegg

Skulle på ul på fredag. Før vi dro sa jeg - sprøtt hvis den ligger langt ned på venstre side, for det kjennes sånn ut. Tror du ikke den lille lå der da?! Er bare 12 uker, så det skal jo ikke være mulig. Veeeeldig merkelig opplevelse!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6546468-kjenne-noe-allerede/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble henvist til tidlig ul hos priv. gyn. sist jeg var gravid pga var veldig mye dårlig i starten. Nå er jeg jo pasient og kan bare ringe og bestille time. Så det gjorde jeg. Gøy å se! Babyen sparket og snurret og var veldig aktiv. Han justerte terminen litt, så nå er det 18.4.

Annonse

Det ER mulig!

Jeg kjenner godt min lille spire, som ligger på høyresiden min. Hvis jeg ligger på rygg, særlig om morgenen, kan jeg kjenne en hard klump der. Er det slik du mener?

Husker det godt igjen fra forrige svangerskap + at jeg har "sjekket" med babywatcher og det er akkurat der hjertelyden er :D

Å, se nå at dere snakket om å kjenne spark! He he.

Jeg mener bestemt å kjenne det innimellom.

Tror ikke vi skal stole altfor mye på alt som blir skrevet og fortalt oss om når vi skal kjenne og føle hva.... Dette er veldig individuelt og lege/jordmor sitter IKKE med fasiten her! Selv om de gjerne mener det ;0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...