Gå til innhold

skal jeg???

Iselin79 og 2 nydelige

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 27+3 i dag? Går jeg over på 3. tri til lørda da? Det er da jeg bytter uke... dvs at da er jeg 28+0, eller er det når jeg er 29+0???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ahh...da har jeg forstått det rett....HERREGUUUUUD....3.tri... kan ikke fatte det jeg... bare tre mnd igjen... Er ikke klar for å føde helt enda...hehe...:)

Skrevet

Hehe, jeg er klar som et egg. Eller, er ikke klar for å føde, men er klar for å få jenta mi, vil ha henne NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Skrevet

Eh nei... Det står jo øverst på dette Forumet... at du er i andre trimester til og med uke 28. Dvs fram til du er 28+6. Fra den dagen du er 29+0, er du over i 3.tri :)

Skrevet

Eh jo.. Når du er 28+0, står det på BIM, at du er nå i uke 29, da kan du gå over:-) (Siden at uke 27+0 til 27+6 kalles uke 28, skulle har du vært her på 2.trim. til og med uke 28 når du har kommet så langt:-)

Skrevet

Ja, for jeg er jo i 28 nå...og til og med uke 28, og har jo gått fulle 28 uker når jeg er 28+0... Blir jo helt skrullete i pappen av dette... :)

Skrevet

Ja dette kan en bli reint skrullete av :))) jeg heller skjønner ikke en dr.... av når jeg skal over. Har termin 1 januar og er i min uke 28 her på BIM, men på babyverden er jeg 27+ et eller annet. men er det egentlig så nøye når vi beveger oss over??? Er det noen som kaster oss ut fra 3 trim om vi kommer noen dager før enn vi skal hehe. Tia flyr og jeg gleder meg sånn til å hilse på prinsessa mi :)))))))))))

Skrevet

Har termin samme dag som meg du, så da går vi sammen over til 3.tri på lørdag...hehe...:)

Neida, folk kaster meg oss sikkert ikke ut fra 3 tri om vi kommer før, dessuten tror jeg fremdeles jeg vil henge litt her inne på 2.tri selv om jeg er over der... Er så mye fødesnakk i 3 tri, og jeg føler meg IKKE klar for å føde heeelt enda..:)

Har også ei lita tulle i magen? Hvor skal du føde Ina?

Skrevet

Hurra for først januar -07 :))) ja da lister vi oss over da....jeg er heller ikke der hvor fødesnakk, slimpropper, stripping og så videre er min greie. Jeg skal føde på sentralsykehuset i Vestfold. Du da??? Er du i full jobb og fin form da??? Skulle ikke du på 3D snart som den vordende mormor skulle betale hehe:)))) Tenker du gleder deg :=)

Skrevet

Jeg skal slutte å svare på innlegg så seint på kvelden... dere har selvsagt rett, Iselin går over til 3.tri på lørdag :) Selv har jeg skremmende nok bare ei lita uke igjen før jeg følger etter (er 26+4 idag)... hjelp så fort det går!!!

Skrevet

Jepp, skal på UL i morgen faktisk.. Har vært der på 3D før, men da gjemte hun ansiktet sitt i morkaka, så håper vi får noen bra bilder i morgen. Når jeg bestilte timen, så tenkte jeg..jaja, koselig å se den lille igjen. FOr jeg hadde jo egentlig ikke tenkt å ta fler, men ettersom det nærmer seg, merker jeg at jeg bare gleder meg mer og mer...:) Og nå bare kribler det...

Jeg skal føde på ullevål jeg da, har dessverre ikke jobb, så har fri, hadde siste dag på jobbenn 1 august, så nå er jeg bare hjemme, men får sv.penger da...heldigvis...:) Men er i knall form, trener tre ganger i uke og står i... Var på aerobic i går, men merker at det begynner å bli tyngre og hoppe rundt der....men er sjeleglad for at jeg er i bra form og ikke ligger til sengs med bekkenløsning eller noe...så skal ikke klage over alle plagene i dette svangerskapet iallefall...bortsett fra mye vann da... er helt nummen i hendene til tider...Slitsomt.

Skrevet

Ja, syntes du var litt streng der ka-ping...*fnis* "ehh, nei" lissom....:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...