Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg er 27+3 i dag? Går jeg over på 3. tri til lørda da? Det er da jeg bytter uke... dvs at da er jeg 28+0, eller er det når jeg er 29+0???
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2006 Ahh...da har jeg forstått det rett....HERREGUUUUUD....3.tri... kan ikke fatte det jeg... bare tre mnd igjen... Er ikke klar for å føde helt enda...hehe...
Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 Hehe, jeg er klar som et egg. Eller, er ikke klar for å føde, men er klar for å få jenta mi, vil ha henne NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
selfangerkjerringa Skrevet 3. oktober 2006 #5 Skrevet 3. oktober 2006 Eh nei... Det står jo øverst på dette Forumet... at du er i andre trimester til og med uke 28. Dvs fram til du er 28+6. Fra den dagen du er 29+0, er du over i 3.tri
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #6 Skrevet 4. oktober 2006 Eh jo.. Når du er 28+0, står det på BIM, at du er nå i uke 29, da kan du gå over:-) (Siden at uke 27+0 til 27+6 kalles uke 28, skulle har du vært her på 2.trim. til og med uke 28 når du har kommet så langt:-)
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 4. oktober 2006 Ja, for jeg er jo i 28 nå...og til og med uke 28, og har jo gått fulle 28 uker når jeg er 28+0... Blir jo helt skrullete i pappen av dette...
ina:) Skrevet 4. oktober 2006 #8 Skrevet 4. oktober 2006 Ja dette kan en bli reint skrullete av )) jeg heller skjønner ikke en dr.... av når jeg skal over. Har termin 1 januar og er i min uke 28 her på BIM, men på babyverden er jeg 27+ et eller annet. men er det egentlig så nøye når vi beveger oss over??? Er det noen som kaster oss ut fra 3 trim om vi kommer noen dager før enn vi skal hehe. Tia flyr og jeg gleder meg sånn til å hilse på prinsessa mi ))))))))))
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 4. oktober 2006 Har termin samme dag som meg du, så da går vi sammen over til 3.tri på lørdag...hehe... Neida, folk kaster meg oss sikkert ikke ut fra 3 tri om vi kommer før, dessuten tror jeg fremdeles jeg vil henge litt her inne på 2.tri selv om jeg er over der... Er så mye fødesnakk i 3 tri, og jeg føler meg IKKE klar for å føde heeelt enda.. Har også ei lita tulle i magen? Hvor skal du føde Ina?
ina:) Skrevet 4. oktober 2006 #10 Skrevet 4. oktober 2006 Hurra for først januar -07 )) ja da lister vi oss over da....jeg er heller ikke der hvor fødesnakk, slimpropper, stripping og så videre er min greie. Jeg skal føde på sentralsykehuset i Vestfold. Du da??? Er du i full jobb og fin form da??? Skulle ikke du på 3D snart som den vordende mormor skulle betale hehe:)))) Tenker du gleder deg :=)
selfangerkjerringa Skrevet 4. oktober 2006 #11 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg skal slutte å svare på innlegg så seint på kvelden... dere har selvsagt rett, Iselin går over til 3.tri på lørdag Selv har jeg skremmende nok bare ei lita uke igjen før jeg følger etter (er 26+4 idag)... hjelp så fort det går!!!
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #12 Skrevet 4. oktober 2006 Jepp, skal på UL i morgen faktisk.. Har vært der på 3D før, men da gjemte hun ansiktet sitt i morkaka, så håper vi får noen bra bilder i morgen. Når jeg bestilte timen, så tenkte jeg..jaja, koselig å se den lille igjen. FOr jeg hadde jo egentlig ikke tenkt å ta fler, men ettersom det nærmer seg, merker jeg at jeg bare gleder meg mer og mer... Og nå bare kribler det... Jeg skal føde på ullevål jeg da, har dessverre ikke jobb, så har fri, hadde siste dag på jobbenn 1 august, så nå er jeg bare hjemme, men får sv.penger da...heldigvis... Men er i knall form, trener tre ganger i uke og står i... Var på aerobic i går, men merker at det begynner å bli tyngre og hoppe rundt der....men er sjeleglad for at jeg er i bra form og ikke ligger til sengs med bekkenløsning eller noe...så skal ikke klage over alle plagene i dette svangerskapet iallefall...bortsett fra mye vann da... er helt nummen i hendene til tider...Slitsomt.
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #13 Skrevet 4. oktober 2006 Ja, syntes du var litt streng der ka-ping...*fnis* "ehh, nei" lissom....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå