Gå til innhold

hvit "flekk" på brystvorta!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har litt vondt i ene brystvorta, å en hvit flekk på den... hva er det?bare ett sår??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke! Men om du ikke får noen svar kan det kanskje berolige at jeg har det samme... :o) Sikkert ikke noe farlig da i hvertfall :o)

Skrevet

ok:o) takk for svar.. er bare en liten prikk men man blir jo så bekymra for alt mulig :P

Skrevet

Hvit flekk alltid? Hvaslags flekk? Beskriv!

Skrevet

liten hvit prikk, har vært der i ett par dager... må kanskje tilføye at jeg er på 9.ende dagen på pencilin,hadde brystbet. Har vært øm på den brystvorta i noen dager også. og noen ganger er flekken litt større, men nå er det en liiiiten prikk bare.. snodig sak!

Skrevet

På brystvorten eller utenfor på det brune?

Skrevet

på selve brystvorta..

Skrevet

Stikker den litt ut etter amming? Da kan du trekke den ut med rene fingre! Det er faktisk kolesterol som sitter i melkeutgangen din. Sånt er det inni tette melkeganger og inni blodårene til middelaldrende menner... ;)

Skrevet

Oi :P har ikke sett om den stikker ut... trekke den ut ? auu, hørtes vondt ut? ;) Hva om jeg ikke trekker den ut,har det noe å si? Takk for svar forresten:)

Skrevet

Er jo i gangen da, du kan se om det kommer ut med en amming. Eller i dusjen?

Skrevet

Ok, får følge med.. :o) Regner med det er mat-tid snart..

Skrevet

Hei igjen, når jeg ammer blir litt mer av brystvorten hvitaktig - kanskje i 5 minutter etter amming, så går det over og bare den lille prikken er hvit. Den er kommet litt mer ut etter igår, men langt fra at jeg har sjangs å få tak i den (er såpass øm at jeg tør ikke ta så mye i heller) Er det noe jeg bare skal la gå seg til, eller er det noe behandling?

Skrevet

Se på albumsidene, let etter fjummsi sitt album, hun har bilde av vasospasmer. Det er ikke det du mener da?

Skrevet

Sånn ser den ut like etter amming, i noen minutter.. men ellers er det bare en beskjeden liten miniprikk som er mye klarere hvit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...