Gå til innhold

er mann/sambuar med?

tingeling81

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dåke har vore på kontrollar og sånt, har dåke reist aleine, eller har dåke hatt med nokon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei tingeling81

jeg har dratt alene på kontroller og legebesøk. Samboeren min har vært på jobb - så det har vært best sånn... eller, på søndag da jeg dro på legevakten da var han med...

kos

Skrevet

Jeg har hatt mannen min med, og har syens det har vært veldig godt å ha hans støtte oppi alt dette her. Godt at en ekstra person får med seg hva legen sier osv. Men skjønner godt at det kan være vanskelig for endel menn å få seg fri fra jobben uten å si hva det gjelder osv...

Skrevet

Eg skal ha han med i morgon, han får berre ta seg ein litt lang lunchpause, og heller vere litt lenger om ettermiddagen... Skal på ultralyd og sjekke om alt er vekke, greit å ha han med om det blir noko ekstra...

Har så lyst til å vere ferdig no, komme meg vidare!

Skrevet

Sambo har alltid vært med.

Så beroligende og støttende syns jeg.

Skrevet

Lykke til i morgen, håper alt er borte! Jeg hadde aldri trodd jeg skulle bli så glad for å se en tom livmor før som da jeg var på kontroll :-) Vi dro ut og "feiret" at vi var ferdige med med å spise lunsj ute etterpå. Håper du også får grunn til å feire at dere får en ny frisk start.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...