rødhette* Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg vet hvilke butikker som selger mamalicious-klær, men det varierer jo fra butikk til butikk hvor godt utvalg de har... Er det noen som vet om butikker som har vinterjakkene til mamalicious, i nærheten av Akershus eller Oslo?
Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Hei Jeg kjøpte min på Ni måner - Sandvika storsenter for en ukes tid siden. Den er svart og lang med høy krave. Kjempegod, men er litt usikker på om den egentlig blir stor nok når jeg er 8-9 måneder (er bare 4 mnd nå..) da det er en litt smal modell med begrensede utvidelsesmuligheter. Kommer nok til å bruke den etter svangerskapet også. Kostet 600,-, noe jeg syntes var en god pris uansett ;o)
rødhette* Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2006 ok, takk for tipset. Jeg bor 1 mil fra Lillestrøm, på andre siden av Oslo. Men klarer jeg ikke finne noe et annet sted, kan jeg vurdere å ta turen dit. Jeg er 6 mnd på vei, må ha noe som holder fram til termin i midten av januar.. Tenkte prøve finne noe som jeg kanskje kan bruke etterpå svangerskapet også.. Vinterjakkene jeg har fra før prøvde jeg her om dagen, og de begynte allerede å bli trange...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå