Gå til innhold

hvordan er formen til dere i uke 12

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du:-))

Jeg er 13+0 og formen er tipp-topp!Nesten litt for bra form for jeg føler ikke at jeg er gravid i det hele tatt...Er førstegangs da, så vet jo egentlig ikke hvordan det føles...:-) Det har nesten ikke helt gått opp for meg at jeg er gravid, klarer ikke helt å glede meg over det enda før jeg har vært på UL..

Din da?

Skrevet

jeg har hvert en del kvalm siden uke 6,men virker som den beg å gi seg litt nå er 11+2 da men hoppet inn hit føler jeg tilhører her mer en 1 trim nå

Skrevet

Jeg er i 14 og formen er ikke noe bedre enn før, men håper det snart går over

Skrevet

Jeg er i uke14+1nå og ikke så mye kvalme nå lengre...Den ga seg rimelig fort...Men var enormt i begynnelsen..Orket ikke og se en sjokoladeplate engang.. Trur det er veldig opp og ned.

Skrevet

er i uke 13+3, kvalmen har mer eller mindre gitt seg. men er fortsatt like trøtt å klar enda. sover masse.

Skrevet

Sånn nå skal jeg klage =)

formen er dritt! er 12+4.

Må spise med for og holde spyinga og kvalmen i sjakk(funker litt) men i gjengjeld sover jeg ca 18 timer i døgnet.... og på toppen av det har bekkenløsninga kommet tilbake =(

Men alt i alt er det godt og være gravid =)

er min nr 2

Skrevet

Klager jeg også=)

ER 12+2 og er kvaaalm og må spise stort sett hele dagen for å holde den i nogenlunde sjakk. Håper virkelig det gir seg snart hvis ikke blir dette et TUNGT svangerskap..;) Trodde heller ikke det var mulig å bli så trøtt...sjangler meg gjennom studie og jobb for tiden... Må le av meg selv, sytemaja ja;)

Skal egentlig ikke syte jeg er jo tross alt gravid, er jo priveligert synes jeg selv da=)

Skrevet

Min for er også topp topp!!! Har nesten ikke merket noe i det hele tatt fra dag 1!!! :)... Burde vell være gla for det...

Skrevet

Æ e i 13+3 å har vorre mykje kvalm å trøtt, levde lenge på yoghurt og frukt, klarte ikkje ainna mat, men no klare æ ete brød o.l.. e mindre kvalm enn før, så håpe det går over om ikkje så altfor lenge. Litt svimmel og slapp og, men det høre vel med. Uansett e alt verd det som held på å skje :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...