snartmammapåny Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Trodde helt ærlig at jeg aldri skulle finne noe fint jeg... Hadde nesten gitt opp...! Men i dag var jeg innom H&M, og tror faktisk de hadde fått inn noen nye varer:) Hadde godt utvalg i størrelser og ulike klær:) JIPPI:) Kjøpte to sorte bukser, et ullskjørt, en tynn genser, en singlett og en pakke med tynne strømpebukser:) Var så gøy når de hadde størrelser som passer:)
Mille-k Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Grattis med nye klær :-) Kjekt å ha noe ok å ha på seg.
guttemamman:) Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 Å så gøy da..... Kan jeg spør hvor dette var? Nye varer assa:) Klem
snartmammapåny Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 3. oktober 2006 på lagunen i bergen:) Er ikke sikert de er heeelt nye, men var iallefall mer der nå enn sist jeg var der, da var der nesten ingenting:) Var utolig deili å vite at jeg faktisk har noe fint å ha på meg:) Begynte å se veldig mørkt på å gå i joggebukse de neste 6,5 mnd...
guttemamman:) Skrevet 3. oktober 2006 #5 Skrevet 3. oktober 2006 He he, ikke så gøy å gå i joggebukser i et halvt år nei... Blir litt langt å reise til bergen for meg, men får ta turen på H&M i kristiansand i morra, se om det er noe nytt der også) Klem
snartmammapåny Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 3. oktober 2006 Ja kan jo hende det er nytt i alle landets H&M:) De får vel inn en del likt kan jeg tro:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå