Gå til innhold

Greys anatomy i kveld!!!

Anbefalte innlegg

Ja jenter, dere følger vel med på meredith, mcdreamy og resten av gjengen. Hva tror dere??? holder det med den rødhåra lakserosa dama eller går han tilbake til Meredith?? Jeg tror det siste,men ikke helt ennå da:)

Også er det jo utrolig spennende med den avslutningen som var forrige gang......

Hi hi...fint med litt avsporing fra babylaging etterhvert og ikke sant? Og ikke minst litt kjekkaser på tv....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6545685-greys-anatomy-i-kveld/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Å nei... du må ikke røpe noe...Jeg synes kysset på avslutningen forrige gang var ganske søtt og jeg da:)........blir kanskje noe mellom de to og. Egentlig så håper jeg ikke det skjer noe mellom de på en stund for denne serien MÅ vare lenge. Klarte ikke vente med frustrerte fruer da for det kommer jo ikke før etter jul( da blir det vel pause for greys....) så der har jeg juksa litt;) er drama der og!!! Nei nå må jeg poppe popcorn og lage kakao...namnam

God kveld fra meg:)

ååååååååååååå det hørtes digg ut.. jeg gleder meg maaaaaaaaaaaaax mye til det begynner.... men jeg har fått halsbetennelse idag tror jeg, så jeg orker ikke svelge så mye...... men nå kommer snart mcdreamy inn i stua mi, så da kvikner jeg sikkert til.............

sicada: du kan da ikke bli syk nå??? Dette er da perioden du skal finne ut at du er gravid, og i lykkerus skal du gafle i deg alt du vil... for etter en uke forstå at du ikke kan spise så mye hele svangerskapet, og deretter begynne å smugspise i stedet, for da tells det liksom ikke;)

god bedring!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...