Gå til innhold

September: Da prøver vi igjen:-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Utrolig spennende tid å begi seg utpå... Vi er inni 4 prøveperiode (4pp). Er nå hekta på BliGravid sidene, og har satt tidsbegrensning på meg selv....som har sprukket til gangs ikveld også! Er vanvittig mye aktivitet på de sidene, vanskelig å la vær å ikke logge seg innpå når man hvordan mange håper og håper at de snart skal bli gravide, er jo i samme båt.

Ser dere har tatt avgjørelsen om å bli trebarnsmamma. Hvordan er det ha to små?? Tenker mye på dette fortiden. Er redd jeg ikke kan være litt spontan og farte så mye som jeg gjør nå. Men vet at vi vil ha en til! Mammaen til Elias har termin imorgen...så spennende. Har sett en tråd her tidligere om flere andre som også er igang med familieforøkelse. Hvordan går det???

Lykke til Desirée, pappa, lillegutt & snuppa!!!!

Takk!:-) Ja, ser det er mange som prøver nå:-)

Og til deg som lurte ang det å bli trebarnsmor. Jeg har kun lillegutt på et år. snuppa er 8 år og er sambo sin fra før. Hun har vi kun i helger, ferier og slikt. Så det blir litt anerledes.

Annonse

Da er vi i samme båt da...men du har ett forsprang på hvordan der er å ha en 8åring i hus. Kan tenke over ting....men det er kanskje forlangt sprang. Jeg føler at vi bare må ta det som det kommer. Men må jo si at jeg lå å tenkte på hvordan det kan bli med en til i morges da klokken var halv ni, og jeg fortsatt lå i senga. Tror det blir en sjeldnere opplevelse med flere barn i huset. Pappan tro til i morges og dro seg opp av senga da Andra våknet, han skulle på kveldsvakt. Skikkelig bortsemt føler jeg meg som. En kollega av meg sa at to barn krever to foreldre...henviste til arbeidsmengden...men tenkt så godt med dobbel dose kjærlighet tilbake. Det er det vi drømmer om...

Lykke til, både du og alle andre som prøver igjen!!

Jeg har 40 dager til termin i dag, og skal ikke prøve igjen med det første! :-) Dette blir vår tredje, og med to av dem så tett så tror jeg det holder for en stund.

(Men jeg har litt lyst på en til, men det tør jeg ikke si til mannen min riktig ennå! Hihi...)

Kan nesten se dere for meg jeg, med store flotte gravide mager...morsomt! Utrolig lykke til 2nj & Jubalan! Håper dere oppdaterer oss på hvordan det går med dere! Også morsomt at det er flere som dukker opp som prøvere...eller uten prevansjon praktiserende!!

Godt å høre fra dere som har flere barn, at dere også vil ha flere barn - betryggende - og gjør familieforøkelse litt mindre skremmende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...