Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg !!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mistet mest sannsynlig slimproppen i uke 32 har da blitt beroliget med at kroppen danner ny.Denne første var som i tidligere svangerskap brunrød med blod.Lurer nå på om den nye proppen har gått er i uke 38, i så fall er denne helt blank uten blod. Noen som har erfaring og vet om den kan være helt blank, eller er det bare utflod ? Har vært til modningsakupunktur i dag. Veldig taknemlig for svar !!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann! Kan ikke svare deg på det... men lurer på om jeg kan spørre deg om noe. :) Er 31 + 3 og skal begynne med modningsakupunktur i uke 35+6 ca. Min mor hadde lange og harde fødsler og vil gjøre alt for å unngå det. Når startet du med modningen? Føler du at det hadde hensikt? Hvor ofte har du hatt det? Håper du får svar på slimpropp spørsmålet og at det skjer noe hos deg snart! :)

Skrevet

Heisann Bekkeblom !

Startet modningsakupunktur uke 36+2 gjør dette hos fysioterapeut, har nå vært 2 ganger og har definitivt hat modningssymptomer samme dag og neste. Fra neste uke settes det nåler som kan starte fødselen.Har fått beskjed om at jeg iallefall vil slippe å gå over tiden samt kortere åpningsfase.Jeg har iallefall troen på at det hjelper . Lykke til !!

Skrevet

Takk for svar! Håper det virkelig hjelper... Skal følge med på deg her inne! Masse lykke til. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...