Gå til innhold

Popkind og Snupidupi :)

Anbefalte innlegg

Hvordan har dagen deres vært da?

Ble det noe spa?

jeg har slækka å sløva mesteparten av dagen, noe sambo ble veldig glad for :)

Da han kom hjem fra jobb hadde jeg laget enchiladas og dekket på med stearinslys og vinglass(med saft riktignok) så vi hadde en deilig koslig middag :) seff med eplekompott til dessert :)

etterpå har vi låge i boblebadet og slappa av og snakket om den lille som skal komme.....

Tør jeg spå atter en flott dag i morgen?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6545477-popkind-og-snupidupi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja.. sånn passe... har hatt besøk da og det va jo kjæmpekosli... men formen min har ikke vært på topp og ikke frøkna sin heller... ikke sov ho på dagen og fra middag og tel litt over fem va ho væææældi slitsom.... da venninna mi for satt vi på sabeltann tel ho førr at ho sku få slapp litt av, mens ho venta på barnetv... to min seinar søv ho... og vi sku ikke klart å vekk ho... da vi endeli fikk liv i ho, va alt bærre trist og trasig... men nu har ho fått kveldstellet sitt og søv søtt i sænga si...

Mammaen har slappa av på sofaen fremfør kopekassn, mens sambo førsvant ut i garasjn...

Håpa på en bedre dag i morra da... kor formen tel mæ og frøkna e på topp og vi får orna masse... hær e mye som sku vært gjort..

Hørtes kosli ut med en romatisk middag og kveldn i boblebadet...

Nu skal æ bærre slapp av og glo på kopekassn tel æ ska kryp tel køys... sjekka litt nytt hær på bim innimellom... har jo den bærbare pcn hær ved tv'n så...

Spår en ny positiv og givanesn dag i morra tel alle i desemberklubben...

*huff* Du får planlegge litt ekstra kos te han komme heim igjen da :)

Jeg har tenkt på at jeg må gjøre noe hyggelig sammen med sambo siden jeg ble gravid, men har ikke hatt overskudd til NOE før nå :)

Så det er litt deilig :) problemet nå er jo at han ikke har overskudd :)

Han har låge langflat på sofaen og sove sia vi kom ut av badekaret! *ler*

Snupidupi, du skal se at dagen i mårra blir MYE bedre :)

Er ikke no stas å være dårlig nei....

*sender stor klem og ønsker om god bedring*

Veit du hva??? : Det helt utrolig, idag har jeg fått gjort sååååå mye... Vasket (nøye) rommet til sønnen min... Han skal jo gjøre dette selv, men det blir liksom ikke så nøye...*hysj*, *hysj*... Vasket alt av utstyr til baby... himmel, sengetøy, tepper... Hengt opp himmel på senga.... Ble så koslig.. Gjort rent resten av leiligheten.... (Får besøk av Gravid i morgen)

Vært ute å shoppa litt ting og tang....Puter til sofa... litt stearinlys, mm..(stæsj)

Herregud, og enda er jeg ikke så veldig sliten...

JA, det handler noen ganger om å bestemme seg..

Og takk for at du spør..

SPA ble det ikke, hehe - men det gjør ingenting..

Hørtes riktig så koslig ut den dagen din også..

Ja, spå en bra dag i morgen også, er du snill!!!???

Klemmmmmm

Herlig!!!

Du har jammen stått på du ja!!! er helt imponert :)

og siden du har gjort alt i dag, er det ingen tvil om at dagen i mårra blir enda bedre! da kan du stå opp til gullende ren leilighet, med fornyet stue :)

Og så deilig med en hel dag bare til å være gravid og kose seg! Vise Gravid hvor fint rommet er gjort i stand og prate gravidting og... høres ut som om dagen i mårra blir super den og :)

jeg skal i 30 årslag til svigerinna mi i mårra, og der er det KAKE! så jeg gleder meg veldig :)

Nå skal jeg skrape sambo opp fra sofaen og legge oss begge tenker jeg :)

Ha ei riktig god natt!

klem og kos

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...