Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Dag 26, ingen symptomer i det hele tatt, må nok skyte en hvit pil etter junibabyen. Bruker desverre bestandig å ha symptomer på graviditet før ikm, ømme pupper etterlater ingen tvil om ståa, helt fraværende nå. Åh jeg blir så lei.

Måned ut og måned inn med samme mål for øyet, graviditet, tenker bare på det, ikke noe annet, jo, el også når jeg tenker meg om, hihi...

Nå er det altså 30 dager (ca) til neste testedag, håpet er der for pos test i november.........

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6545298-manglende-symptomer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Likte den Vilsågjerne!! Vil bare si at når jeg var gravid sist så hadde jeg absolutt ingen symptomer, men når jeg ikke er gravid har jeg symptomer hele tiden...nå også...og jeg er på dag 23. Jeg har til og med trodd jeg har vært gravid selv om tanta har kommet!! Slå den.

Hvor lang syklus har du? Jeg hadde forrige måned 26 dager....Skulle til å si at dette blir spennende, men det begynner å bli lenge siden den spenningen forsvant føler jeg. Har likevel noen dager hver syklus hvor jeg liksom tror litt at jeg kanskje kan være gravid, og de dagene er gode gitt!!

Jeg skulle også bare si at ingen symptomer kan og være symptom,bare se på meg,kroppen er totalt ute og kjøre,men jeg aner ikke om jeg er gravid eller ikke alikevel.Ømme pupper har jeg bestandig før ikm så her betyr det ingenting.

Lykke til ,gi ikke opp før tanta evt kommer(noe jeg håper hun ikke gjør)

Klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...