Gå til innhold

angående test..


Gjest

Anbefalte innlegg

hei jenter, jeg har hørt til her men miste ma i juli..men er på bli gravid sien nå for vi gir ikke opp så fort..

har et spørsmål til dere som har testet og fått pos svar:-) , hvor svak kan den være? tok test i dag men skal ikke ha ikm før torsdag ( sprakk bare), ikke brukte jeg morgenurinen heller, den viste sterk strek vannrett og ganske svak strek loddrett..kan den være positiv men ikke sterk pga lite hcg i urinen? blir sprø av å tenke men slik er det jo:-)

 

noen tanker..( clearblue m/fargeindikator)

 

håper på svar:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi.... en strek er en strek.... Tror du er gravid jeg. Prøv å ta en ny test i morgen tidlig på morgenurin. Hvis det er pos test skal streken i alle fall ikke være svakere enn i dag.

Lister meg til å gratulere deg jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke gi deg falske forhåpninger viss ikke det stemmer..... Men jeg testet en lørdag, og da ble den negativ, selv om jeg syns jeg skimtet en strek der... Stirret lenge på testen, og var sikker på at det var en veldig veldig svak strek, men slo det fra meg.. Reknet med det bare var fordi jeg så gjerne ville se streken at jeg så den.. Men et par dager senere testet jeg positivt, streken var ikke kjempe sterk, men sterk nok til at den var tydelig. Så det er håp!! Jeg testet med cb begge gangene, og lørdagen var 3 dager før ikm.

Lykke til, skal krysse fingrene for deg!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det samme skjedde meg. Hadde sterkt mistanke om at jeg var gravid uka før ventet mens da jeg hadde veldig ømme pupper. Klarte derfor ikke å dy meg å testet 5 dager før IKM, fikk da en veldig svak strek, måtte holde testen opp i lyset for å se den så svak var den. Slo det også fra meg, men da jeg testet igjenn v IKM var det en tydelig strek og er gravid da..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet 2dager før IKM, fikk da svak strek, men det var en strek der. Testet på IKM dagen og da var det sterk strek! Brukte morgen urin begge gangene. Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...