Spaniella Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Hei, alle sammen! Endelig hjemme fra barsel:) Vi ble satt i gang torsdag 28/9 pga lite fostervann, 9 dager på overtid. Et halvt døgn med ekle pitocinrier og en uvirksom epidural syntes å endelig skulle gi resultater da mine egne rier tok over og jeg fikk ny epidural om kvelden. Imidlertid lå vesla med nesen i sky (occiput posterior) og fødselen stoppet opp helt på slutten med synkende fosterlyd. Det resulterte i et tanghelvete og ut kom en slapp, blek og stille baby. Skrekk!!! Men heldigvis ble alt håndtert veldig proft, og nå sitter vi hjemme med en fullstendig frisk, 4 dager gammel skjønnhet. Da kan man leve med noen sting her og der:) Jeg blir nok ikke å se på treff den første uken, og kanskje ikke andre heller pga mye besøk fra Oslo og litt skranten form, men gleder meg til å se alle etter det. P.S. Til dere som ikke har født: Epidural er knall når det virker. Og de delene av fødselen som det ikke var trøbbel med, var helt overkommelige. Og dette kommer fra meg med ganske uttalt fødselsangst og lav smerteterskel:)
Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 gratulerer med lillebabyen. skal selv bli satt i gang på fredag på ullevål...
Candy girrrl Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 Så bra det endte godt. Hørtes litt dramatisk ut for både store og små. Gratulerer med den lille jenta!
OktoberPrins kom 20.10 Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 Gratulerer med en lille, godt å høre at det gikk bra!! Kos deg og SLAPP AV! Så kommer nok formen seg,skal du se:)
Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #5 Skrevet 3. oktober 2006 Gratulerer med jenta og lykke til videre fremover :0)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 4. oktober 2006 #7 Skrevet 4. oktober 2006 Gratulerer så masse med den lille skjønnheten da )
Spaniella Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 4. oktober 2006 Takk skal dere ha, alle sammen:) Og lykke til, Fertila! Håper det går fort og greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå