Gå til innhold

Er det noen her fra akershus?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Allt er bare bra med meg.

Har slitt litt med kvalme (har heldigvis ikke kastet opp) og svimmelhet. Morgenkvalme er bare tull...er kvalm hele dagen jeg... Morningene er egentlig best. Det er så deilig å ligge i sengen og ta det litt med ro før dagen begynner for fullt. Jeg er i full job, og det er ganske slitsommt til tider.

Hvordan er det med apetitten din. Jeg spiser og spiser. I natt våknet jeg kl. 05.00 og var så sulten. Forstår ingenting, for vekten går nedover...men regner med at allt er normalt likevel. Hørte faktisk på TV i går (Greys anatomy at dersom manventer gutt så forbrenner man flere kalorier enn om man venter jente. Vet ikke om det stemmer, men det er jo litt interessant.)

Hvor gammel er du?

Jeg blir 30 på fredag. Både gruer og gleder meg til det, men uunngåelig er det likevel.

Vi kan vel kanskje utveksle mailadresser, hvis du har lyst til å maile litt?

Annonse

Hei igjen. Joa apetitten ja. det var det da. Den er ikke tilstede hos meg skal jeg være helt ærlig :) jeg finnes ikke sulten. Jeg kjenner liksom at jeg skulle spist, men jeg spiser egentlig bare fordi jeg må.

Gratulere med dagen som kommer på fredag da. Jeg er 22 år. Ja selvfølgelig kan vi utveksle mailadresser. Hvis du har msn kan vi taste der også. Og maile litt selvfølgelig. Det er bare koselig å ha kontakt med noen i samme situasjon. Du er vel 3 uker før jeg du. Jeg er 6+4 i dag. Og har termin 26 mai.

Jeg jobber ikke for øyeblikket jeg, for jeg kaster opp. Kastet opp 4 ganger i dag tidlig også: Jeg er også best før jeg står opp egentlig. Jeg blir kvalm så fort jeg kommer meg på bena og skal begynne å gå rundt.

Jeg skal begynne å jobbe 50% fra mandag av. og det skal bli godt det da med litt jobbingen igjen. For det er jo litt kjedelig å være hjemme også liksom.

Så gøy at vi er flere som ikke bor så langt fra hverandre.

Det kunne kanskje vært gøy å treffes en dag. Få snakket sammen om de tingene vi opplever om dagen. Jeg tror nemlig venninnene mine begynner å bli litt lei av å høre på meg hele tiden. (Ingen av dem har barn.) Kunne også vært gøy å delt litt erfaringer.

Hva sier dere?

Ja det hadde vært kjempe koselig. Mine venninner har barn fra før av de, iallfall noen, men de er ganske lei meg de også. Men det blir vel sånn tror jeg :) Vi snakker vel kanskje ikke om noe annet tror jeg :)

Har du en mailadresse vekt-76, så kan vi utveksle noen ord og kanskje møtes. Og til dere andre også. Hadde vært koselig det.

Annonse

Hei!

Jessheim er et fint sted synes nå jeg :) For der er det en kafe med mye godt :) Så det er ikke meg i mot det. Noen flere som slenger seg på?

Kom med forslag til dag? For min del passer deg best på dagen. Jeg er lite tilgjendelig på kvelden, da jeg har en mann som jobber mye for tiden.

Hei hei.

Beklager noe sent svar. Har ikke vært helt i form i ett par dager, så da er PCen det siste jeg hadde lyst til å sette meg ved.

Mailadressen min er [email protected] (job) eller hjemme, [email protected] Bare mail til meg.

Treffes hadde vært gøy. Jeg jobber, så for meg er det vansklig på dagen. Hva med helgen? Vi kunne jo møtes på Jessheim på lørdag. Det er jo masse kaffeer å velge mellom der.

Hvis noen er interessert i det så kan vi vel avtale noe allerede til helgen. Jeg reiser nemlig til USA om litt over en uke. Og det hadde vært hyggelig å vært med på treffet.

Gi meg tilbakemelding så kan vi avtale noe.

(Gleder meg enormt til i morgen. Skal på min første svangerskapskontroll. Er det noen tips om hva jeg bør ta opp?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...