Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

om for en jævlig fødsel de har hatt, når de hører at jeg er gravid!!!

Begynner nesten å få litt angst her.... Hvor mange timer, hvor vondt de hadde, fødselsdepresjon, revning, antall ganger navlestreng rundt halsen, haste-keisersnitt osv.

Jeg sier hver gang at: Hallo!!! Har termin i 9 april! Vil ikke tenke på dette før i mars! Da blir de skikkelig snurte!

Hva sier dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette opplevde jeg også når jeg gikk gravid med snuppa, men faktum er at jeg hadde en kjempe fin og grei fødsel.

Jeg vet at dette er lettere sagt enn gjort, men prøv å ikke tenke så mye på det. Jeg engstet meg så mye en periode for alt mulig, men det viste seg å være bortkastet tid og energi. Det er klart at uventede ting kan skje under en fødsel, men jordmor, lege evt annet helsepersonell vil ta godt vare på deg og barnet ditt og passe på, så langt det er innenfor deres makt, at alt skal gå bra.

Vil bare ønske deg lykke til og håper du får et fint svangerskap og selvsagt en flott fødsel:-)

Klem

Skrevet

vel mange liker å skremme.

min forige fødsel tok bare 4 timer og jeg kjente ikke noe de to første.

ja det var vondt men det er glemt.

fikk jo verdens skjønneste jente den gang og denne gangen venter vi på lillebroren.

lukk ørene for di dustene som prøverog skremme deg for det må jo være det de prøver på ellers er det liten vits i å fortelle om hvor færlt det var osv..

min mor sier altid at fødsel er den eneste smerten det kommer noe fornuftig ut av. og det tror jeg jammen hun har rett i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...