Gå til innhold

I morgen skal jeg til legen.... kribler i magen

Anbefalte innlegg

Jeg holder på med uke 6 nå så vidt jeg vet og vil til legen for å få bekreftet graviditeten og spørre om en del ting jeg lurer på. Skal også høre om jeg kan få tidlig UL pga en del unormalheter på livmor og eggstokker slik at jeg kanskje greier å slappe av litt mer:)

Åh, jeg er så spent!!!!!!!!!! kribler skikkelig i magen altså!

Fortsetter under...

jeg skal til legen for aller første gang i morgen, når jeg er 9+2. gruer meg mest, for jeg var så dum at jeg tok time tidlig på dagen, mens jeg helt sikkert er kvalm! ser bare for meg at han skal rote i underlivet, ta på meg med kalde hender, stikke meg og sånne ting.. ;)

Annonse

jeg var hos legen min på mandag, når jeg ringte for å bestille timen så sa damen at jeg ville måtte ta en blodprøve og at jeg måtte ha med urin prøve. jeg gruet meg en del, men så gjorde han ingen ting! jeg fortalte at jeg hadde tatt en hjemme prøve og at det var positiv, og at jeg trodde jeg var i uke 7. så sa han gratulere! han behøvde ikke urinprøven min, vi snakket om sykehus valg, så han sa at jeg ville få mye info på denne websiden og han bestillt en ny time for meg hos han på den 6 nov!! det er leenge til!

er dette vanlig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...