Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Nå er jo høsten her, og brunfargen fra i sommer er forlengst forsvunnet.... Så det hjelper jo litt på med litt brunings... Men er det farlig på noen måte for fosteret? Blir det overopphetet eller noe?
Denise:-) Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Tror det går fint jeg, du kjenner jo selv viss du blir veldig varm. Barnet skal ikke overopphetes:-)
Jente19*31.01.07* Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 det går helt fint å ta solarium.. Uv strålene trekker bare noen cm inn i huden... men du bør jo være forsiktig med varmen da.. husk at et barn i magen ikke kan kvitte seg med for mye varme slik vi kan..
Bellen Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 Min JM frarådet meg fra å ta solarium, men det tror jeg var på en mer generell basis enn at det var direkte farlig for babyen.
Flyme Skrevet 3. oktober 2006 #5 Skrevet 3. oktober 2006 Min lege sa nei. Man kan få pigmentflekker, og de går ikke bort.... Ikke så sexy med hvite flekker i fjeset til sommeren igjen. Bruk selvbruning:-)
ks23 med William og Lucas Skrevet 3. oktober 2006 #6 Skrevet 3. oktober 2006 eller spraytan...Jeg har selv vært på tanken..Men nei vil jo ikke overvarme fosterne heller Eneste driten med spraytan er jo at du for lett sjolder..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå