Gå til innhold

et bttlelitet spørsmål....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

takk :o) trenger litt opmuntring.

prøvde meg igår kveld.... sendte melding 1 time før han kom hjem å skrev at jeg gledet meg til han kom hjem, at jeg hadde lyst på han og litt sånt... for å sette fart på lysten og sånn... men når han kom hjem var det liksom hodepine og sliten og beklager men jeg kan ikke bare skru på lysten da..... og jeg skønner jo det.... han er mye sliten om dagen.... og etter kveldsvakt er han kjempesliten... men jeg var o klar som et egg, og ble kjempeskuffa! VISSTE JO AT EL VAR I NÆRHETEN... OG I TILLEGG SÅ FORTALTE ENDA EN VENNINNE AT HUN VAR GRAVID... HAR 2 VENNEINNER SOM ER GRAVIDE OG 2 SOM FIKK BARN FOR 4 MÅNEDER SIDEN. SÅ KVELDEN endte med at jeg knakk helt sammen og gråt i hans armer... hehe! han trodde først at det bare var fordi jeg ble så skuffa over at det ikke ble sex... men det var jo bare en del av alt jeg har gått å tenkt på..... det bare hopet seg.... utad skal man jo være så glad og blid osv... og eg er jo glad for de som er gravide... men så fryktelig lei meg for at det ikke er meg,...og når sambo ikke har sexlyst i tillegg så blir det bare for mye!

ja.... men han har fått lit sperre fordi i sommer rett etter vi hadde sex så fikk han plutselig sterk hodepine som bare ble verre å verre... han kastet opp og kastet opp..... mistet følelsen i armer og bein... klarte ikke å snakke ordentlig... det ble full fart til legevakta og ambulanse til sykehuset med fare for hjerneblødning...... ble over natta på sykehuset.... de utelukket blødning og visste ikke helt men sa at det kunne være et migrenelignende anfall men at det antageligvis ikke kommer igjen.... men han sliter mye med hodepine og er litt redd for å ha sex når han har det... og det skjønner jeg... men det er tøfft for meg og...

Annonse

Uff da... det hørtes skummelt ut! Vel, da er det nok best å ikke presse han hvis han ikke vel. Det kan vel bare gjøre vondt verre...

Men uansett- vi krysser fingrene for at de små rumpetrollene fra lørdag var ekstra levedyktige :) Så er det en liten sjanse likevel :)

Sitter her med "murring" i magen selv. Men i følge eggløsningskalkulatoren skal jeg ikke ha EL før torsdag eller fredag. Men har hatt en del slim idag. Så hvem vet?? Kanskje det er noe på gang der... Har gitt beskjed til mannen min at det blir sex i kveld og i morra siden jeg reiser bort torsdag og blir borte til søndag...midt i beste fruktbarhetstid!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...