Mamma mia! Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Hvilke sjal/slynger er best?? Babyen min er to måneder.. Har tenkt på moby wrap.
saharas Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Hei, jeg har akkuret fått meg en mobywrap til jenta mi på to mnd, og jeg er superfornøyd!! Gikk veldig greit å knyte den på, og jenta mi sovner i den med en gang. Anbefales!! Kjøpte min på mobywrap.com, og fikk den i posten etter fem dager. Enkelt og greit
Rivella Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 Sjekk www.tettinntil.com, der er det mange som selger brukte sjal. Jeg er superfornøyd med min MobyWrap, så den får du nok ikke kjøpt helt ennå ;-).
Mamma mia! Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2006 Hvor lenge kan man bruke mobyen? til man ikke orker å bære babyen? Eller til han begynner å gå??
Rivella Skrevet 4. oktober 2006 #5 Skrevet 4. oktober 2006 På nettsidene til mobywrap står det 35 ibs, som i følge mine beregninger tilsvarer ca. 16 kg. I et vevd sjal kan du bære så lenge du orker, mens et elastisk vil begynne å sige når belastningen blir for stor. Vil likevel anbefale deg å begynne med et elastisk sjal, da disse er mye enklere å knytte (synes i hvert fall jeg). Jeg har både et elastisk og et vevd, men bruker foreløpig bare det elastiske.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 4. oktober 2006 #6 Skrevet 4. oktober 2006 Hei! Jeg har et moby wrap som jeg skal selge. Det er prøvd men jeg fikk det ikke til. Jenta vår ville heller ikke ligge i det så det ligger ubrukt i skapet. Det har farge skogsgrønn. Ta kontakt hvis du vil kjøpe. Mail: [email protected]
Mamma mia! Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 5. oktober 2006 Bruker dere den om vinteren også? Kanskje bedre med vogn og voksi da... Men kan jo bruke den inne.
Vertigo Skrevet 5. oktober 2006 #8 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg brukte mitt på vinteren også. God jakke og lue på babyen (hun er født i desember) og under vinterjakken eller ponchoen min. Faktisk lett å kle babyen for varmt, siden den ligger så tett inntil din egen kropp.
Vertigo Skrevet 5. oktober 2006 #9 Skrevet 5. oktober 2006 www.krusedull.net er norsk forhandler. Grei i pris også.
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 5. oktober 2006 #10 Skrevet 5. oktober 2006 Og veldig, veldig grei dame! Jeg kjenner henne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå