Gå til innhold

Noen som selger moby wrap el.?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke sjal/slynger er best?? Babyen min er to måneder.. Har tenkt på moby wrap.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg har akkuret fått meg en mobywrap til jenta mi på to mnd, og jeg er superfornøyd!! Gikk veldig greit å knyte den på, og jenta mi sovner i den med en gang. Anbefales!! Kjøpte min på mobywrap.com, og fikk den i posten etter fem dager. Enkelt og greit :)

Skrevet

Sjekk www.tettinntil.com, der er det mange som selger brukte sjal. Jeg er superfornøyd med min MobyWrap, så den får du nok ikke kjøpt helt ennå ;-).

Skrevet

Hvor lenge kan man bruke mobyen? til man ikke orker å bære babyen? Eller til han begynner å gå??

Skrevet

På nettsidene til mobywrap står det 35 ibs, som i følge mine beregninger tilsvarer ca. 16 kg. I et vevd sjal kan du bære så lenge du orker, mens et elastisk vil begynne å sige når belastningen blir for stor. Vil likevel anbefale deg å begynne med et elastisk sjal, da disse er mye enklere å knytte (synes i hvert fall jeg). Jeg har både et elastisk og et vevd, men bruker foreløpig bare det elastiske.

Skrevet

Hei! Jeg har et moby wrap som jeg skal selge. Det er prøvd men jeg fikk det ikke til. Jenta vår ville heller ikke ligge i det så det ligger ubrukt i skapet. Det har farge skogsgrønn. Ta kontakt hvis du vil kjøpe. Mail: [email protected]

Skrevet

Bruker dere den om vinteren også? Kanskje bedre med vogn og voksi da... Men kan jo bruke den inne.

Skrevet

Jeg brukte mitt på vinteren også. God jakke og lue på babyen (hun er født i desember) og under vinterjakken eller ponchoen min. Faktisk lett å kle babyen for varmt, siden den ligger så tett inntil din egen kropp.

Skrevet

www.krusedull.net er norsk forhandler. Grei i pris også.

Skrevet

Og veldig, veldig grei dame! Jeg kjenner henne ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...