Askepott 3 barnsmor Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg skal kjøpe ny sportsvogn til datteren min på 14mnd, har tenkt å bruke rundt 4000kr på vogn, noen forslag på hvilken vogn jeg bør kjøpe?Vil ikke ha emmaljunga.
Mina06+Mats09 Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg synes teutonia s3 er veldig fin! Og har hørt veldig mye positivt om den=o) Lykke til med valget=o)
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 teutonia mistral, fordi den er lett 4hjuling er mye stødigere enn 3 hjuling, har sett mange barn bikke i 3 hjuling, pga de har prøvd å sette seg opp selv eller at de har satt seg langt bak eller på siden. ønsker ikke å oplleve det flere ganger. dette skjer pga 3 hjulingene er for lette og gir etter. kalesjen gir ikke mye støtte når vogna bikker og barnet slår hode.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #4 Skrevet 4. oktober 2006 Hvorfor vil du ikke ha Emmaljunga? Har du dårlig erfaring med det merket? Spør fordi vi har bestemt oss for å kjøpe det, og da vil jeg gjerne vite...
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #5 Skrevet 4. oktober 2006 4000 på sportsvogn?!? Fins mange gode som er mye billigere...
Larviksjenta. nr4? Skrevet 4. oktober 2006 #6 Skrevet 4. oktober 2006 synes 3 hjulingen til brio og den nye 3 hjulingen til simo er knall fine jeg da.
Askepott 3 barnsmor Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 4. oktober 2006 Takk for mange gode tips, skal titte litt på de forskjelige vognene.Ja jeg har veldig dårlig erfaring med emmaljunga, har hatt tre vogner med merket emmaljunga den første som var en edge duo var jeg fornøyd med, men de to siste som har vært cerox har det bare vært tull med, måtte bytte begge vognene etter bare 1-2mnd pga dårlig kvalitet.
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #8 Skrevet 4. oktober 2006 Easywalker classic. Utrolig god vogn. www.easywalker.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå