missmam Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg finner ingen jakker! Må ha en varmjakke som jeg kan bli høygravid i... skal ha i februar... HVor finner jeg det? Har leita.. men alle blir for små rundt magen! ARGH! prøver jeg større str blir de alt for store på armene åsånn! fins det ikke mammajakker her på sørlandet?
Mor Monsen Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Samme problem her!!!! Bor langt nord i Norge, og det har ikke vært over 8 grader siden begynnelsen av september! Ligger på rundt 0 om morgenen når jeg går til arbeid. Sliter på meg de gamle vinterjakkene allerede.. Termin i slutten av januar. Hvis noen vet om et nettsted eller en butikk med vinterjakker for gravide, så spre budskapet :-)
MammaDilla Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 Intersport har ofte tilbud på skogdtad fleece, som er ganske romslige. og de har også greie priser på craft sine allværsjakker som er grei å ha utenpå fleecen.
T&J fikk baby 7. februar :o) Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 H&M har en parkas nå som er ganske romslig. Bestilte den selv jeg. Gå inn på hm.com, så til ytterplagg.Der er den på side 6, Parkas til 598 kr. Kjempego jakke!!! Finnes opp i str 50. Lykke til )
Jente19*31.01.07* Skrevet 3. oktober 2006 #5 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg har akkurt det samme problemet.. skal ha i februar jeg og... Rart at ikke noen butikker har mammajakker... det er jo det vi virklig trenger... Si ifr hvis du finner ei jakke da...
rødhette* Skrevet 3. oktober 2006 #6 Skrevet 3. oktober 2006 mamalicious-klærne fins det iallfall to ulike vinterjakker i.. Dessverre fører ikke alle butikkene som har mamaliciousklær de samme klærne, så er ikke alle butikkene som har inne av disse jakkene... Rop ut hvis dere finner ut hvilke butikker som selger de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå