jippi 3 gang Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg er så spent på fødselen denne gangen, den første var lang og den andre var kort. Hva blir denne tro? Noen med erfaringer???
guttemamman:) Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Hei... Jeg skal ha baby nr3, den første var litt lang, den andre ble jeg satt igang pga svangerskapskløe, så endte det med KS pga han snudde seg dagen før han kom til verden.. Er også veldig spent denne gangen..
aprilbaby2007 Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 Venter nr 4, kan jeg og få svare da? Første var lang og fæl, 2 var setefødtsel og kjempegrei, 3 ble satt igang pga antistoff og den var unnagjort på 45 min. Så er litt redd det skal gå så fort at jeg ikke når sykehuset denne gangen
1 høne i haneflokken-født Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 venter nr 3, nr 1 var ute på 4,5 time fra første rie, nr 2 var ute på 2,48 timer fra første rie, begge fødslene ble satt igang pga jeg ikke får rier av meg selv, så er veldig spendt på nr 3, har fått beskjed om å ikke være hjemme hvis jeg skulle få rier da det mest sannsynlig vil gå fort med nr 3 og.........spennende
glafruen Skrevet 3. oktober 2006 #5 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg har hatt to lette fødsler,den første tok litt lenger tid (6-7 timer,med moderate til vonde rier..),den andre var over på 2-3 timer (siden riene ble vonde til han var ute..) Er åsså så utrolig spent på tredje fødsel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå