Gå til innhold

Fikk ikke bilder med hjem fra UL....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var på UL på torsdag. Der fikk vi veldig dårlig behandling. Ikke forklarte jordmor noe mye, og ikke ble vi tilbudt bilder...

To jeg kjenner var til samme dama samme dag, og de fikk kjempegode forklaringer på barnet,og bilder. Fy faan, er så skuffa. Skal ivei å snakke med gyn. på sykehuset i morgen, og da skal jeg klage høylytt på den jordmora.

Hadde med datra mi på 7, hun hadde gleda seg skikkelig til å se lillebror, og skulle ha med bilder å vise til venninnene på skolen, men det ble det jo ikke noe av. Sambon var jo også skuffa, for det ble jo ikke den fine opplevelsen som så mange snakker om..

Drittkjærring, sier nå bare jeg!!!

Dette skjedde på St. Olavs avd Orkdal.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var da veldig spesielt. Jordmor skal jo fktisk gå muntlig igjennom hele fosteret, og det er jo vanlig at de skriver ut bilde etterpå. Men hvis hun ikke frøs bilder under ultralyden så var der jo ingen bilder å skrive ut. Merkelig behandling!! Si til legen din at du ikke fikk god nok gjennomgang og få en ny time hos en annen jordmor!

Skrevet

Det som er så synd er at vi har bare ei jordmor som sitter å tar UL, og hu der vil jeg IKKE til noe mere!!

Ja ja vi får se hva gyn sier i morgen.

Skrevet

De leier inn jordmor i Orkdal av og til, ei svensk ei. Kom deg til henne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...