Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Vet ikke helt hva som skjer med meg, men med termin like rundt hjørnet har jeg fått PANIKK for at bebisen min dør under fødsel eller at noe skjer nå rett før termin.. Jeg sitter faktisk her med tårer i øynene fordi jeg er sååå redd, har også hatt vonde drømmer der babyen er helt livløs/blå når den kommer ut eller at babyen plutselig dør i magen før fødsel. Har ingen grunn til føle det slik men jeg gjør det alikevel! Jeg er så redd.... Vet at det er sjelden et barn dør 3uker før termin MEN tankene er vonde uansett..pratet med JM sist gang om dette men det hjalp ikke så mye siden jeg nå de siste dagene har vært livredd for at jeg aldri skal få møte skatten min! Er jeg rar? flere som tenker slik som meg.. Jeg føler meg teit..nå må jeg gråte litt:-(
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Ikke bare deg nei....Jeg har leeeenge igjen, termin 12.12 å tenker akkurat som deg, drømmer ekle drømmer om usaklige ting. Det er lite gøy med slike tanker, spesielt når gubben sier at alt kommer til å gå bra, joda, greit nok d, men d er ikke han som bærer dette lille livet inni seg. Men jeg har på følelsen av at d er en del som tenker slikt som oss, så bare grin å få d ut, tror d er d beste du kan gjøre, (å så den typiske: Tenk positivt) å prøv å slapp av, selv om d ikke er så lett.
Rosaglede Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 Heisann Jeg er og redd for at jeg aldri skal få trille babyen i vogna el får tatt på han klærne jeg har kjøpt osv... Har 65 dager igjen.... Storsett går det bra med de fleste.... Går nok bra skal du se..ikke bra og begymre seg så mye.... Merker du noen som ikke er vanlig tar du kontakt med føden og da går det som regel fint.... Går nok bra med oss begge...tror det er naturlig å være redd for at man skal miste babyen.... Klem til deg
Jente`06+gutt `11<3 Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 Åhh..uff da. Jeg kjenner meg så godt igjen i det du skriver. Jeg er også kjempe redd. Alt virker så uvirkelig..Utrolig å tenke på at jeg skal bli mamma, og derfor er jeg enda reddere for at noe går galt. Helt jævlig følelse. Men, jeg tror ikke vi er de enste, nei. Det er ganske så normalt. Men fint at du snakker med jordmor om det, det er nok veldig viktig å få satt ord på. Jeg skal snakke med legen min om det imorgen jeg og. Er livredd for overtids komplikasjoner nå som terminen er tilbakelagt.. I tillegg er det folk her inne med nick som tyder på at de har mistet. Det er så jævlig at jeg ikke orker å tenke på det engang..Hjelp. Jeg gråter nå hele tida jeg, da. For alt.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2006 #5 Skrevet 3. oktober 2006 Ja , vi for vel gråte i kor alle sammen :-) litt humor her jeg sitter...hvit som et lik i ansiktet med mascara everywhere!! gosh nervevrak.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå