Dolly Duck Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Da er jeg en liten tur innom BIM etter en rar uke. Som jeg fortalte sleit vi veldig. Noe hadde bygget seg opp over lang tid og veltet ut. Vi har hatt en knallbra uke hvor "alt" er lagt på bordet, alle våre vanskelige tanker og følelser i denne prosessen har kommet frem. Det har vært utrolig sprøtt og deilig. Føler nå jeg er nærmere min kjære enn noen gang, og vi er omtrent som nyforelska! Helt utrolig, med tanke på at jeg for en uke siden var redd jeg måtte gå fra ham. Det er jo hverandre vi vil ha, så vi "rei av stormen" sammen, som det heter... Jeg er ikke spesielt glad for at prøveprosjektet vår tar slik tid, men kjenner en ny iver etter å fortsette. Det gjør han og, og vi koser oss helt fra hjertet sammen. Deilig. Så jeg kommer nok til å dingle innom her i ny og ne fremover. Er liksom litt avhengig av dere, da =) Takk for at dere er til. Det er godt å vite at vi er mange i samme båt! Vi klarer det til slutt! Ikke sant!!?? Stor klem fra en glad og fornøyd jente! C",)
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Dette var gode nyheter ! Nå ble jeg kjempeglad på dine vegne ! Nyt forelskelsen ! Klem fra
martine68 Skrevet 4. oktober 2006 #4 Skrevet 4. oktober 2006 Kjære carebear. Jeg får tårer i øynene jeg nå. Husker jo hvor fortvilet du var i forrige uke. Enn at dere har fått til å ta tak i problemene deres. Det er megabra. Det er ikke enkelt å få de der mannfolka til å ta en skikkelig prat. Men når de først er klar for det, kommer det som oftest noe godt ut av det. Dere for fortsette å nyte hverandre. Skal se det er dette som skal til for å få spiren til å sitte.
litho Skrevet 4. oktober 2006 #5 Skrevet 4. oktober 2006 Så fantastisk at dere kom gjennom det, og attpåtil styrket forholdet deres!! Har opplevet noe av det samme for en tid tilbake, det er utrolig hvor mye dette babyprosjektet påvirker forholdet når det varer over tid. Stooor klem til deg!
Dolly Duck Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 4. oktober 2006 Tusen takk for hyggelige ord, jenter! Det er som jeg sier, knallbra å ha noen "der ute" som gidde å høre litt og komme med tips og vink. Og du martine68 har helt rett mht at det er vanskelig å få gutta til å snakke, men når det først kommer, så kommer heldigvis alt! Og litho: JA, disse prosjektene vi alle holder på med her, kan ta knekken på hvem som helst. Det er en tøff balansekunst vi holder på med. Ikke rart vi sliter noen og enhver... I dag reiste han til utlandet, og der blir han i ti dager. Går akkurat glipp av el, men for første gang siden vi begynte prøving og feiling så slapper jeg av med det. Det er noe som heter "absence makes your heart grow fonder", (engelsken er muligens ikke helt topp her =)) og det betyr noe sånt som at det er deilig å lengte. Og det er det jo! Så når han er tilbake, skal dere se en spire kan klore seg fast OG BLI DER :-o Stoooor klem tilbake til alle, ha en super dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå