Nicki_81 Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Var på toalettet i sted da jeg kjente noe rart da jeg tørket meg og måtte selvfølgelig se. En slimklump, men helt blank. Tørket mer, og da var det mer blodblandet slim/utflod. Har hatt en del mer og kraftigere kynnere i dag enn ellers. Blir nervøs og måtte selvfølgelig kjenne etter om det er noe åpning eller om livmortappen er helt lukket. Anslår det til å være ca 1cm åpning. Synes ikke dette lover så godt hvis det skal fortsette slik. Råd noen?
mensana Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Guri. Vet ikke om jeg skal være imponert eller skremt over dere som kjenner etter åpningen deres selv! Jeg hadde ikke turd av frykt for å få bakterier inn i livmoren. Man er jo ikke ren på hendene! Jeg synes du skal ringe føden og be om å få komme på sjekk.
supra-Embla kom 12.12 Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 Hmm......høres nesten ut som om slimproppen din har gått. Trur kanskje du bør ringe føden jeg!! Hadde jeg gjort ihvertfall!! Lykke til klemmer
Nicki_81 Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg for min del har hansker liggende =) Men takk for svar. Vurderer sterkt, men tror kanskje jeg skal avvente litt. Har bare 5 min å kjøre til føden så...
Yana Skrevet 3. oktober 2006 #5 Skrevet 3. oktober 2006 Ring føden ikke vent med det! Ungen har gått av å bli der inne litt til.
popkind Skrevet 3. oktober 2006 #7 Skrevet 3. oktober 2006 Guri malla, du må ringe føden!! Hvordan kjenner man etter åpning? Lykke til, og stor klem!!
Snupidupi Skrevet 3. oktober 2006 #8 Skrevet 3. oktober 2006 Heilt enig me di andre... reng fødn du! Da kan jo de få avgjør om du skal avvent litt før du kommer, eller om du skal kom med en gang...
*Lucia* Skrevet 3. oktober 2006 #9 Skrevet 3. oktober 2006 Nå skal jeg være streng: RING FØDEN MED EN ENESTE GANG!!!!!! Jeg aner ikke hvordan man evt. kjenner om man har åpning. Tror jeg er dårlig "kjent" oppi der! :-) Men det kan jo høres ut som om det var slimproppen eller deler av den som har kommet?? Eller??? Klem!
Hanne og jentungen Skrevet 3. oktober 2006 #10 Skrevet 3. oktober 2006 Rong føden. Det er bedre å ringe dem en gang for mye enn en gang forlite; så RING.
Yana Skrevet 3. oktober 2006 #11 Skrevet 3. oktober 2006 Siden vi ikke har hørt noe mer fra deg siden innlegg nummer 1 så rekner vi med at du er på føden for sjekk nå. Viss ikke bør dø få ræva i gir. Håper det går bra. Gi oss rapport etterpå.
tess27 jonathan kom 23.12.06 Skrevet 3. oktober 2006 #12 Skrevet 3. oktober 2006 ring føden med en gang du... håper det går bra med deg..
Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #13 Skrevet 3. oktober 2006 huff, håper du har ringt føden, og kommet deg dit!! krysser alt jeg har for at det går bra med deg!! klem, klem
M-82 har fått ei prinsesse:) Skrevet 4. oktober 2006 #16 Skrevet 4. oktober 2006 Hvordan gikk d ???? Noen som vet når verrei har termin ??
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #17 Skrevet 4. oktober 2006 finner henne ikke på terminlista....er hun november eller desember kanskje?..
Nicki_81 Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #19 Skrevet 4. oktober 2006 Har termin 31.12.06 og sist jeg sjekket stod jeg fremdeles på terminlisten (kan jo være jeg har falt ut siden da, er lenge siden) Ellers hvordan det gikk i går står under OPPDATERING =)
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #20 Skrevet 4. oktober 2006 hehe...du står sikkert der...men jeg sjekka tusen ganger,... ammetåke på forskudd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå