Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg gjør det og de andre to som vi har var det liksom ikke noe prøving i det hele tatt vi tok det bare som det kom . Har to tette da. Gutt på 6 og en jente på 4 . Så fant vi ut at vi ville ha en til da:=) Og nå er det prøving med eggløsning test og det hele. Har ikke hatt noe problem med og bli gravid før men nå virker som at det ikke er bare og ta det som det kommer nei.:=)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6543658-noen-som-pr%C3%B8ver-p%C3%A5-nr-3/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi prøver på nr.3! Ble veldig lett gravid med de to første! Det er bare 13mnd. mellom de. Nå er de snart 6 og 7år.... tenkte det hadde vært koselig med en apåklatt, siden ikke vi er så gamle!!! Brukte ikke El tester med de....men nå gjør jeg det, synes det er litt morsomt!!! Denne er vår 1.pp. Blir spennede framover nå!!! Lykke til!!!

Prøver også på nr 3... er så vidt kommet i gang, en uke siden spiralen ble fjernet. Har en gutt på 7,5 og en jente på 6, så det skal bli såååååå kos med en attpåklatt!!!!

Fått tre barn med prevensjon..?? jøss.. skulle tro dere var fruktbare nå da..

er nok den idiotiske p-sprøyten som har ødelagt for meg:( sluttet for 1 1/2 år siden og har gått på provera for å fremskynde tr. hun har jo vært på besøk mange ganger nå men nå er hu sein igjen:( ( :( fordi testen min ble negativ)

Annonse

Var det du apåklatt som fjernet hormonspiralen nylig? Åssen er formen Har du fått tilbake TR? Jeg fjernet min i aug. og det tok akkurat 5 uker før jeg fikk tilbake TR! Holdt på å bli sprø!!! Men nå ser det ut som alt er i gang igjen, hadde EL i helgen.

He he .. jeg blir 32 den 23.11!

sist mandag forsvant spiralen ja.. startet å blø på torsdag, trodde i går kveld at eg var ferdig, men har litt utflod igjen ihvertfall.. håper dette er tr, og at eg får el om ikke så lenge!!!

Er ganske babysjuk!!! Men vi får ta det som det kommer...

Skal på innvendig ul om 1 1/2 mnd, kontroll pga en cyste, drømmer om at de skal finne en liten spire da... *drøm-drøm*

Håper ihvertfall de kan se om syklusen har "roet" seg..

Vi prøver også på nr 3 :)

Har to, gutter, på snart 4, og 8.

Tok ut spiralen for to uker siden på fredag som kommer. Hadde mensen da jeg tok den ut, mener bestemt at jeg hadde EL i helga, og er UTÅLMODIG!!!

*ler*

Og, JA, har gjort jobben ;)

Så nå venter jeg i spenning...

Annonse

Tror ikke det skal bli noe problem... de tok blodprøver, og har ikke hørt noe fra de, så da er det nok "bare" en cyste som går vekk/sprekker selv, eller de må fjerne den... Ble nå ikke rådet til å ikke bli gravid. så de er nok optimist også.

Håper eg snart får beskjed om når eg skal på kontroll, greit å vite..

hvor i landet hører du til??

Haha!!! You can say that again, baby!!! Telemark er er ganske så aneledes enn Florida, ja!!! Heldigvis, så bor vi ikke så langt ifra sjøen!! Jeg skal hjem igjen til søn.(høstferie). Gleder meg masse!!! Bare jeg og ungene!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...