*Lucia* Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Var det moro på svømming i går? Mange gravide der fra område vårt? Og med termin i nærheten? Skulle ønske jeg fikk blitt med snart. Nå er jeg potte tett og fokjøla og neste mandag jobber jeg..... :-( Snart må jeg bare droppe alt å jage på de he...... trege håndverkerne på huset. Med dette tempo tror jeg ikke de blir ferdig i tide! :-(
rødhette* Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Hei! Moro og moro, alt er relativt hehe. Var greit, veldig godt å få beveget kroppen litt Bare ei til gravid som var der, som også var forrige gang. Var to andre der også, eldre enn oss, som ikke er gravide. Hun andre gravide har termin i november, hvis jeg ikke husker feil. Siste jm-kontroll sa jm at hun visste om 4 stk som har termin i januar, inkl. meg. Tror det er i hele kommunen.. forstod det slik at det blir eget svangerskapskurs for hver mnd, altså ikke noe felles for deg og meg, sånn som jeg trodde først ut fra hva du skrev den gangen... Har du fått mer info om det svangerskapskurset? Ja, forkjølelse er tydeligvis ute og går... Kjipt du har jobb neste mandag da! Såpass... hva skjer hvis de ikke er ferdige når de skal da? Hvilken dato var satt igjen? Har dere solgt leil. deres da? Når må dere evt. være ute derfra?
*Lucia* Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2006 Skal til jm igjen 15 okt. Får høre litt mer med henne da. :-) Huset ja....... 20 oktober skal vi egentlig flytte inn. Nå er det bare "småplukk" som står igjen. Parkett, dører, flekking på lister osv. I tillegg bestilte vi kjøkken 20 juli!!! -men de har klart å rote med bestillingen så montører ble ikke bestilt samtidig og kommer derfor forsent. Kjøkkenet blir satt opp til mandag / tirsdag. Flislegger`n jobber kjempe treeeegt, han driver med badet.... først ble han utsatt 3 uker fra snekkerene sin side og nå som han har begynt er jo han treg også. Han skal egentlig være ferdig den 10 oktober med bad oppe, gangen, liten do nede + vaskerom.... på 1 uke?? Trapp blir satt opp etter at han har flislagt gangen....... så alt er avhengig av hverandre og når det først blir tull så............. I tillegg begynte jo maleren rimelig sent og nå som det regner blir heller ikke han ferdig ute.... JEG BLIR GAL!!!! Så når jeg vet at det ikke er folk der å jobber også innimellom vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.... Tror jeg får begynne å sitte der nede når jeg ikke jobber og mase på dem!! :-) Vi har solgt denne leiligheten til broren min og har heldigvis litt tid på oss, men det vet jo ikke håndverkerne.... Men det har vel skjedd underverker på 2,5 uke før.. har bare begynt å miste motet begge to nå. I tillegg til at vi har vært litt overivrige i leiligheten, så nå bor vi i endel pappesker allerede..... *sukk*
rødhette* Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 Såpass.... kjipe greier Men hva skjer hvis de ikke er ferdige til datoen da? Blir det dagbøter eller noe sånt? Jm sa til oss at vi fikk nok brev i posten med info om kurset før neste time hos henne, som er 16. november.. forstod det slik at dere som har termin i desember skal ha kurs i november, og vi som har termin i januar skal ha kurs i desember. Veldig spent på info om det, lurer på om det vil koste noe eller om det er gratis. Vet det ikke inkl besøk på sykehuset, så tenkte vi må få ordna det etterhvert også.. Har dere tenkt noe på dette?
*Lucia* Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 3. oktober 2006 Ja, vi har bestilt dagkurs på Ahus. 8 nov. Mange mener dette ikke er nødvendig, men siden det er første gang så.... :-) I utgangspunktet så blir det jo en form for bøter ja... men de klarer vel å lure seg unna tenker jeg! Hvis du hører noen hyl der så er det bare meg!! ;-)
rødhette* Skrevet 3. oktober 2006 #6 Skrevet 3. oktober 2006 Hehe... greit, da er jeg advart ;p Hvis de er for trege, må dere bare stå på krava da! Jeg tenkte bare besøk på sykehuset, jeg da, ikke kurs... Men da får dere besøk i kurset. Vi skal ikke på kurs på ahus, men har fått høre at det er bare å ringe sykehuset og høre om man kan få komme på besøk, bare for å se hvordan det er der lissom... Og at det ikke koster noe. Så tenkte gjøre det..
*Lucia* Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 3. oktober 2006 Ja, det går nok helt sikkert bra å bare ringe dit! :-) uff ja. Vi gleder oss SÅ MYE til å flytte også.... jeg må!!! :-)
rødhette* Skrevet 3. oktober 2006 #8 Skrevet 3. oktober 2006 hehe.. skjønner jeg godt! Håper det blir bra da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå