Gå til innhold

Hei igjen jenter,sååååååå utrolig mange som har blitt gravide her inne!! Gratulerer!!!

Anbefalte innlegg

Jeg er nå i min andre pp, føler vi har truffet el denne perioden, har sikra oss flere dager før og får se om vi får til en runde i halmen i dag og;) Vet dere om det bare er "bortkastet"( i baby-lageforstand altså)? er jo veldig koslig med sambo da;)Meeeeen jeg kan ta feil da, har ikke begynt å teste når el er ennå. Noen andre som har IKM 15 oktober??

Håper babyboomen varer her, suuuuuuger til meg babystøv som alle gravide sender ut. Til Juhujenta; er er virkelig søt!! Sprer masse glede her inne, hyggelig med sånne som deg!

Fortsetter under...

Ingenting er fånyttes ;) Viktig å ha det kjekt når man prøver også!!! Ønsker deg masse lykke til og sender en ekstra dæsj m babystøv i din retning! Og ja! Juhujenta er VIRKELIG en av gledessprederne her inne- mange flotte jenter!!!

Tusen takk purr.

Takket være alle dere hyggelige jentene det også. Dere er så fantastiske. Koser meg veldig med dere.

Og jeg følte virkelig at det kom til å bli baby-booom.

Klem til deg.

Det er sant det, er uansett en investering i forholdet:) Har hatt litt rart rundt el den gangen her med blødninger et par dager men det kan visst være pga el sa legen så da håper jeg det.....

Ja, du hadde jo helt rett juhujenta! Håper bare ikke allt babystøv er oppbrukt, men det er det sikkert ikke;) masse lykke til til deg, håper du husker og tenke på og ta vare på deg selv og:)

Hei på deg.:) Ja Juhujenta er virkelig unik synes jeg og. Skjønn er hun! :) Jeg har regnet ut IKM til 16. okt, men er første gang vi prøver så man vet jo aldri sikkert. Uansett kan vi jo følges og se hva som skjer. :) Lykke til til dere!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...