Gå til innhold

Skjønner ikke....


supersta(n)

Anbefalte innlegg

Er gravid for fjerde gang, etter 3 mislykkede svangerskap (3 SA, 2 av de i år).

 

Har vært på flere ultralydtimer denne gangen, fordi de vil følge med... Det jeg synes er rart, er at da jeg var på ul for halvannen uke siden målte hun "fosteret" til 9mm, og han jeg var hos idag 8mm!!??? Sist mente hun jeg var i slutten av uke 6, nå mente HAN jeg var 6+5???

 

Enten tar en av de veldig feil, ellers så har det stoppet opp å vokse? Noen som har noen innspill?

 

Er naturligvis veldig bekymret og en smule uviten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er et par timers kjøretur kun for ultralyd, så jeg må nok pent vente...

 

Hadde jeg nå bare vært så lur at jeg spurte der og da... Det kom liksom ikke før etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være at de målte fra hode til fot første gangen og så hode til rumpe andre gangen! Når det gjelder termin så kan en bitte liten halv-hel mm forflytte terminen med mer enn en uke, så det er faktisk mulig at en av dem har målt bitte litt feil, det er ikke mer som skal til. Tror du kan slappe av, men forstår godt at du ble bekymret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg først skulle si at jeg skjønner godt at du blir litt svett av alt dette! Samtidig så tror jeg ikke du skal bekymre deg. 1mm er fryktelig lite, og jeg vil tro at her har en av legene målt veldig "kjapt" og lite nøye. Hvis du har ul bildene ser du jo at egentlig så måler de en liten flekk :) Jeg går også til jevnlig oppfølging med ul og det er litt opp og ned hvor nøye hun er med målingen, så er det fort gjort å "bomme" litt.

 

At de har så forskjellige terminer er helt naturlig! Jeg har beregnet meg fram til en terming, fastlegen en annen og gynekologen en tredje. Den mest riktige får du i uke 18.

 

Dette ble litt rotete...............

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...