Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei pupur..

Jeg leste ikke alle svarene du hadde fatt, men jeg selv var gravid i den ene egglederen for ca 2 år siden.. Fikk enorme magesmerter, var bare i uke 4-5.. smertene var så voldsomme at jeg kastet opp.. jeg ville jo helst ikke innse at noe var galt med fosteret, men samboeren min fikk kjørt meg opp på sykhuset.. klokka var 3-4 om natta..

Ble undersøkt osv, og doktoren konstanterte at jeg var gravid på utsiden. måtte opperere vekk.. den ene egglederen..

men i dag er jeg gravid igjen, er 10 uker på vei.

så det gikk ca 2år før jeg ble gravid.. Det er riktig at du har ca eggløsning annenhver gang høyre og venstre side. det er ikke alltid du kjenner hvor du har eggløsning, men du kan også ha eggløsning 4 ganger høyre, en gang venstre osv.. er ikke noe fast system der..

men lykke til med de neste forsøka..

Jeg fikk beskjed om å vente en mens, både for å komme meg og fordi det er viktig å ha noe å "telle" ut i fra (med tanke på tidlig UL). Ellers vil jeg bare ønske deg lykke til. Jeg var gravid utenfor livmor i juli, mistet venstre eggleder, fikk mensen tilbake etter ca 6 uker og er nå gravid igjen etter første prøveperiode, så det er mulig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...