*Vi blir 5* Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg har hatt endel kynnere fra tidlig i svangerskapet men ikke vonde på noen som helst måte,de siste dagene har de vært vonde og forsvinner ikke når jeg reiser meg..er det normalt å få litt rier sånn mot slutten eller må det bety at det er noe på gang,jeg er jo "bare" 34 uker på vei ..
Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg følte iallfall at kynnerne kunne bli ganske vonde/ubehagelige på slutten. Husker jeg var inne på føden fordi jeg hadde regelmessige tak i mange timer da jeg var i uke 34. Ga litt utslag på målingene, men ingen tegn til modning. De sa at jeg gikk vel neppe helt til termin...gutten ble født 14 dager på overtid etter en igangsatt fødsel. Uansett, kynnere eller maserier...du får bare vente å se. Blir det værre over tid, så ta en telefon. Lykke til!
jakm80 Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 Har hatt det slik i flere uker nå. Minner om kynnere, men vonde. Sitter murring i magen og korsryggen, klarer ikke å stå helt oppreist og må puste annerledes. Er nå 37 uker på vei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå