Gå til innhold

hvor ble babyen deres laget ?

SuperJessie <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

vår er en standard baby, som ble laget i senga til kjæresten.. deres ? (bilen, dusjen, etc?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I senga til svigermor=) Eller etter vår regning så..;)

Skrevet

i sengen til typen:) hehe....!!!

Skrevet

Jeg tror jeg høres gammeldags ut nå, men min baby ble nok laga i min egen seng gitt. Uheldigvis så sover jeg der alene nå, uten barnefaren :-(

Skrevet

På stranda i Rio de Janeiro:) Visst eg ikke får ny termin på UL neste uke da.....

Skrevet

Hehe... I gjestesenga på mine besteforeldres hytte i Trysil..

Festlig spørsmål:))

Skrevet

hmmm... mest sannsynslig i senga vårres:) Hvis ikke en av alle de andre plassene vi kan finne på å kose oss i hjemmet vårt:)

Skrevet

babyen våres ble antagelig laget på en øy som heter gåsa...hehe.... jeg og sambo var på en liten båt tur, så bestemte vi oss for å stoppe på den øya å grille og sånn.... og da førte det ene til det andre da gett:o) ganske morro da.....:o)

Skrevet

naughty girls.. :P føler meg så kjedelig :P

Skrevet

I huset en plass... muligens i min daværende leiligheten.

Skrevet

babyen min ble laget i bilen til pappaen sin eller i senga til lillebroren til venninna mi:/

hehe

Skrevet

Babyen vår ble laget i senga vår;) Natt til bursdagen min etter jordmor å min regning. hehehe

Skrevet

hehehe, utrolig morsom rekke!

faktisk interessant på en litt sånn bigbrotheraktig-måte!

Hehe, vi tenkte at dersom det ikke har klaffet denne gangen, får vi prøve oss i Kina i juleferien. hadde vart utrolig festlig. Gjett hvilken baby som måtte gått med "made in china"-body da.. hehe

Skrevet

Hehe.. Vesla skal bare ha "mamma er kulest"-body :)

Skrevet

Senga, sofaen, eller i dusjen i leiligeten te typen min!!!!

Skrevet

I dusjen på et hotell i Oslo . Herlig helge tur som ikke kunne gitt bedre resultater ;-)

Gjest Riga19 - jente 22.10?
Skrevet

Vår skulle jo egentlig bli lagd i Riga, og få sånn "Made in Latvia"-body, og vi trodde jo planen hadde gått som smurt! Men så dro vi jo på UL...

Der blei jeg satt 3 uker tilbake, så kalkulasjonene viser at babyen er laga på det mest originale stedet ever,- nemlig i senga til kjæresten min!:P

Skrevet

Sikkert i dusjen eller senga til typen eller noe i den duren.. Føler meg og utrolig kjedelig i forhold til mange her :-D Genial tråd da!

Skrevet

Hahaha!! Det vet jeg faktisk... :P

Og det fordi det er noe så spennende som;

Ja jenter, dere gjettet riktig..... Senga!

Hihi :D

Skrevet

I senga til svigemor på ferie i Narvik, etter vår bergning:)

Skrevet

på pc-bordet hjemme i stua vår

Skrevet

oj.. hadde vi hatt sex på pc bordet hadde det knekt tvert ;D

Skrevet

hehe..festlig tråd ja,skulle gladlig svart på denne,men vet jo ikke om det har klaffet denne mnd,men som flere her sier-jada,dere gjettet korrekt-Senga!! ;)

Skrevet

Nei må vel hiv mæ på rekka her.. :)

Etter beregninga bi d vel på hytta t entn typen sine føreldra eller mine..

Pændla fram å tbake i en 14dagsperiode..

Hadde hyttn før oss sjkøl,å kan lægg t kai me båt bægge plassan så slæp biltura.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...