Gå til innhold

Kan dere hjelpe meg litt.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått bekreftet at babyen ligger i seteleie.

Og jeg har ikke noe lyst på setefødsel, vil heller ha ks.

Kan dere hjelpe meg med argumenter som jeg kan si til legen når dette skal diskuteres, er helt blank her.

Må jo ha mere og si enn at jeg ikke vil, hvis dere skjønner

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min snudde seg forrige uke, men jeg hadde i forkant endel samtaler med JM om dette.

Hun sa til meg at UANSETT når d var sete så fikk jeg velge om jeg ville ha KS eller ikke.. Får ikke du d?

Skrevet

Det siees jo at en ikke kan nekte noen å få ks, selv om de argumenterer mot det. Presser en litt i annen retning. Du bør jo bare stå på ditt å si at dette vil du eller skal du ikke gjennom så de får sette opp ks dato til deg. Kan jo være at de prøver å snu babyen din først. Det handler om å ikke gi seg. de presser og de fleste gir seg raskt og de sliper da ta stilling til det. dersom du er ganske så bestemt så er det ofte at de ikke gidder kverulere med deg. Har selv hatt 2 ks og er så glad i å få de på den måten. Skal ha ks den 19 okt. Hvor mange uker er du og er dette din første?

Skrevet

Min snudde seg forje tordag..er i uke 38 nå..Jeg fikk beskjed om det samme..Fokuset var OM jeg ville gjennomføre en vaginal fødsel eller ikke..Har må du klart ha lov å bestemme. De fleste snur seg før tiden da..får håpe din også gjør det:)

Skrevet

Føler at jeg må ha en grunn til å få ks, har ikke snakket om det med lege eller jm enda. Skal til samtale i slutten av uken

Hovedinnlegger

Skrevet

jeg fikk vite under fødsel sist at barnet lå i sete. er bekkenmålene dine fine vil jeg anbefale å føde vaginalt. det er ingen lett utvei med keisersnitt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jeg endte med det og var sengeliggende ganske lenge. Men er det det du vil har du rett på det i forhold seteleie! det er jeg rimelig sikker på. men sykehusene har gode rutiner ved seteleie og smertelindring

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...