Gå til innhold

Er strømpebukse til nyfødte nødvendig?

Anbefalte innlegg

Hehe, høres vel ut som et rart spørsmål. Men har kjøpt en del sparkebukser og langermede bodyer, hvis jeg tar på det, og en genser, lue, votter og inn i dressen og så skal babyen ned i posen sin for å ligge en liten tur i vogna (tror ikke jeg går tur timesvis i vinterhalvåret...) - barnet skal jo ikke koke heller..

Fortsetter under...

Har kjøpt en bare jeg... har et par stilongs lignende... Men når vi skal ut blir det jo ulltøy eller kjørepose, el voksi, så jeg tror nok ikke at jeg kommer til å bruke det noe særlig....

Inne blir det sparkebukse e.l, og et lite teppe..

Mener å huske at jeg brukte strømpis på de to guttene mine som er født i mars.. Til denne babyen har jeg kjøpt fire ullstrømpebukser og tror det holder den første tiden. Vi skal f.eks til fjells i romjulen og tilbringer mye tid på fjellet vinterstid, så strømpebukser blir nok et must, tenker jeg..

Jeg har kjøpt to strømpebukser. Tenkte hun kunne få ligge mye i body og strømpebukse inne, men vi får se:) De har noen som kommer sterkt anbefalt på spar-kjøp. De har en liten innsnevring på ankelen slik at føttene ikke faller av selv om strømpebuksa er litt stor. De kosta mellom 50 og 70 kroner varierende av om man går for ull eller bomull.

Annonse

Her blir det strømpebukser på min ihvertfall. Jeg tar ikke med lille babyen ut i snø og kulde uten... Fikk eldstejenta oktober 2003, og det var rimlig kaldt i november, desember, osv....brukte strømpebukse under sparkebukse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...