Lone35 =0) Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #26 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg har termin 8.juni etter terminberegneren her inne. Men det kan jo forandre seg på UL
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 3. oktober 2006 #27 Skrevet 3. oktober 2006 Iflge terminkalkis på babyverden har jeg termin 6. juni:)
*Milla74* Skrevet 3. oktober 2006 #28 Skrevet 3. oktober 2006 Hei Lone! Så bra du ble med over, da! ;o)
Lone35 =0) Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #29 Skrevet 3. oktober 2006 Ja jeg ble lei meg da dere dro over - men nå er jeg lei meg for å forlate de andre...*sukk' Vi får håpe de står på og kommer etter snart.
*Milla74* Skrevet 3. oktober 2006 #30 Skrevet 3. oktober 2006 Jepp! Jeg tror, det jeg. Juhu jenta har jo spådd en baby boom der inne, så du skal se vi blir mange her etterhvert! Jeg fulgte litt ekstra med på deg, siden vi "fulgtes åt" på Ikm de to siste gangene, så det var ekstra gøy du kom!!
Phobia Skrevet 3. oktober 2006 #31 Skrevet 3. oktober 2006 Det var f..... meg på tide !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nei såååååå kjekt Lone. Jeg trodde jo det da, siden det hørtes så rart ut med positiv test og så negativ test. Men når du ikke trodde det selv så.. Men du har jo sovnet på sofaen lovlig ofte i det siste da syns jeg...hi.hi Tenk at du kom - åh for en kjekk beskjed å få sånn rett før leggetid Gratla masse, vennen Gleder meg til å være her sammen med deg Natti, nå ER det natt for gravide damer.....
Lone35 =0) Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #32 Skrevet 3. oktober 2006 SÅÅÅÅÅ koselig å høre fra deg før jeg tar kvelden. Ja jeg har ligget litt mye på sofaen i det siste je *ler høyt* He he Vi får bimmes i mårra kveld. Klem Lone34 (5+0)
Filosofia m/supersprett Skrevet 4. oktober 2006 #33 Skrevet 4. oktober 2006 Gratulerer så mye!! Fant ut av jeg er gravid i går jeg også. Terminkalkulatoren sier at termin er 8. Juni. Har du regnet ut din?
Filosofia m/supersprett Skrevet 4. oktober 2006 #34 Skrevet 4. oktober 2006 Hehe, så litt lenger opp her at vi faktisk har termin samme dato:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå