Gå til innhold

Lunajenta?:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei...

jeg var å tittet på mine gamle medlinger jeg har skrevet og da så jeg du hadde skrevet der!:-)

Hvordan går det med deg?

Når har du ikm?:)

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei cosworthbabe! Så koselig at du ropte på meg:)

Så ikke innlegget ditt før nå, har vært så opptatt med ny jobb osv osv. IKM på fredag eller lørdag, litt usikker pga varierende sykluser. Men jeg har litt lyst å ta en test i morgen tidlig hvis ikke tanta er kommet.... Åååå, merker jeg blir nervøs nå...!

Hva med deg? Når har du IKM?

Skrevet

Heia!

Der fant jeg deg!hehe måtte bla noen sider bakover for å se om du hadde svart!:-)

Oj,det er ikke lenge til helgen da!!!!

men har du tatt noe test i dag???er nygjerrig jeg nå!!!!!!!!!!! *smiler*

Kansje du er gravid?jeg håper masse på dine vegne jeg!;-)

Har du fått deg ny jobb,hva slags jobb er det?:)Trives du??

jeg har ikm 9 oktober,men har hatt mens murringer i 3 dager nå,og ingen tegn til blødninger,så vet ikke helt hva som skjer jeg!hehe

Spennende å se,men tør ikke håpe for mye tilfelle jeg våkner med tr i morgen :(

jeg ble glad når du svarte meg!;-)

Skrevet

Hei igjen!

Havner laaaaangt bak denne ja:)

Jo, jeg tok en test på torsdag som var negativ... Men tanta har ikke dukket opp enda, skulle vært her i går eller i dag....

Jeg har også mensmurringer! Har hatt det av og på i en ukes tid, så jeg vet ikke helt hva som skjer jeg. Har også merket mer utflod enn vanlig... Men ikke særlig ømme pupper, bare såvidt antydning.

Så spennende altså...! Har du tatt en test i dag eller?? Leste at du skulle teste? Jeg krysser fingrene for oss begge:) Tar nok en ny test jeg og hvis ikke TR kommer da.

Har begynt å jobbe i småbarnsavd i barnehage, det er kjempekoselig! Ønsket om egne barn blir selvfølgelig ikke akkurat mindre, hehe.....

Håper du er her snart og leser dette, jeg er så spent på om du har testa!!!!

Masse lykke til, coswothbabe!!!!!! Klem:)

(oi, ble visst litt i det lengste laget dette...:))

Skrevet

Var på do akkurat, og da kom tanta gitt! På dag 28. Jaja, da er det bare å stålsette seg for en ny pp, forhåpentligvis uten stress og mas....

Håper du er heldigere denne gangen da!

Du må komme med oppdatering, jeg er så spent;)

Gode vibber sendes din vei!

Skrevet

Hei på deg!:)

Jeg er her jeg...;-)

Har ikke hvert ute enda,så skal snart kjøre søstra mi til toget så da tenkte jeg å høre med sambo om å få med noen kronarser å kjøpe denne testen også!:-)

så du fikk negativ test,men kan hende den viste feil da *smiler*

Ta en til :-)

Så du jobber der ja,åååå de er så søte der,og man man vil ikke mindre ha barnselv da nei!!!hehe...

jeg tenkte jeg skulle søke i barnehage selv hvis jeg ikke får jobb som vekter med en gang etter kurset!begynner på vekterkurs mandag neste uke,allså ikke til uka,men neste!:)spennende men lange dager,5 dager 10 timer pr dag!!!!!blææææ......hehe

men så fort jeg tester så skriver jeg inn her!;)

jeg krysser fingre og tær for oss begge jeg!;-)

ps!her er msn min hvis du vil ha den!:)

[email protected]

;-)

Skrevet

huff da,skulle dra på ferie den jo.....

Men da er det bedre lykke neste gang!;-)

jeg skal holde deg oppdatert jeg!;)

Skrevet

kommer på igjen senere i dag jeg!

Må bare kjøre søstra mi,så er sambo dårlig,så da må jeg kjøre han rundt også!hehe :-)

så da snakkes vi senere i dag!;-)

klem ha en kjempe fin dag;)

Skrevet

Ja, tanta skulle jo egentlig ha reist på ferie nå..... Men men. Hadde vel ikke penger til å reise enda sikkert da, hehe;) Håper hun får spart opp nok til å dra neste mnd!

Legger deg til på msn jeg, koselig å ha noen i samme situasjon å snakke med:)

Lykke til med testing, *krysse fingre som bare det*!

Skrevet

Takk i like måte:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...