Gå til innhold

I uke 7 i morgen, for tidlig med UL?

Anbefalte innlegg

Er altså 6 fulle uker i morgen, og har mistet alle symptomer. Forrige gang det skjedde mistet jeg i uke 12, de antok da at fosteret døde rundt uke 8. Er det for tidlig å se noe på ultralyd nå? Jeg mener, kan de se om fosteret lever eller ikke allerede nå?

Prøver å ikke dvele ved frykten, men...det er ikke så lett heller. Var dårlig fra dag 1 da det gikk bra, og hadde masse symptomer til å begynne med denne gangen.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6542424-i-uke-7-i-morgen-for-tidlig-med-ul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Merrilyn.

Jeg var på UL i går, og jeg er 6+3 i dag. Fikk se hjertet slo og at alt var i orden så langt:o) Er du bekymret ville jeg forsøkt å få time. Jeg valgte og gå privat og betalte kr 800,-. Har forresten ikke hatt noe særlig symptomer siste halvannen uke jeg heller så kanskje det er vanlig.

Takk for svar!

Da tar jeg å bestiller på Volvat om noen dager. Vil vente bare litt til i tilfelle jeg er noen dager kortere på vei. Og kanskje også jeg får symptomene tilbake:-)

Så flott at alt var i orden med din lille spire da! Du får kose deg videre nå da.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...