limababy Skrevet 4. oktober 2006 #51 Skrevet 4. oktober 2006 Heisan juhujenta. Jeg leser masse her, skriver en sjelden gang i blandt så du kjenner nok ikke meg...Men dette tilbudet vil jeg VELDIG gjerne benytte meg av. Min dato: 06.11.70, hans dato:23.10.67 Vi har en gutt på tre år, og har ikke brukt prevensjon i det hele tatt siden han kom til verden. Vi har prøvd aktivt i 17 pp og jeg har hatt en SA i april 06.Det begynner å bli slitsomt med så store forventninger som ikke innfris,- måned etter måned. Tror du det er lenge igjen nå?? Blir sååå glad for svar.
pie82 Skrevet 4. oktober 2006 #53 Skrevet 4. oktober 2006 heihei...prøver i dag å æ... har IKM på lørdagen no...vi har nettop starta prøvinga så æ e så spent.. har hatt my stikking og luft i magen..hadd litt vondt i korsryggen i går..hmm men i dag har æ mensenlignende smerta..kan værra tr som e like rundt hjørne føle du nå?? klemz
mammatil3fantastiske Skrevet 4. oktober 2006 #54 Skrevet 4. oktober 2006 Dette hørtes jo kjempe-spennende ut! Har ikm neste uke ca 10/10. Er veldig trett for tiden, ikke flere symptomer enn det, men er jo veldig tidlig enda....har to barn fra før av. Er i 2. pp nå.
Cico Skrevet 4. oktober 2006 #55 Skrevet 4. oktober 2006 Prøver meg jeg også. TR skulle vært her i går, men fortsatt borte. Ingen symptomer annet enn litt mens murringer i nesten 1 uke. Født 170978. 3 pp Krysser fingrene
GuttemammaTilTo Skrevet 4. oktober 2006 #56 Skrevet 4. oktober 2006 hei på deg! syns det er veldig hyggelig at du tar deg tid til dette=) kanskje er det en måte å få tiden til å gå for deg også? for meg er det i alle fall det, å være her inne tenker jeg på. leser veldig mye men skriver ikke så mye.. jeg ville bare spørre deg, for jeg hadde første blødningsdag i sist mens 15.sept, er helt sikker på at jeg hadde eggløsning en av de siste dagene i sept. (enda min forrige og første syklus etter ppilleslutt var på 46 dager). Visst jeg har rett med eggløsning (hadde veldig stikninger på venstre side) så vet jeg at vi traff denne bra. dette er 1 uke siden nå. så jeg lurer da vet du:) det jeg kan kalle symptomer (visst de ikke er innbilte) er at jeg har hatt veldige temperaturforandringer i kroppen min, varm en periode og kald en periode, jeg har også fått det man kan kalle mensmurringer nederst i magen innimellom, og føler at magen er litt oppblåst og veksler mellom litt hard/løs mage. fiser mye! hehe... sorry altså... og i dag merker jeg at jeg klør veldig på brystvortene. ellers så er jeg veldig trøtt (kan også komme av mye jobbing og forandringer i livet), men jeg har problemer med å stå opp, og det er ikke likt meg. og føler meg jevnt over litt slakk i kroppen. også uren hud!! guri med kviser jeg har fått altså.. renser og vasker som bare det men det kommer bare nye.. gosj.. får håpe det ikke er tanta som er på vei.. jeg har nok ikke ikm denne uka visst jeg får en syklus på over 40 dager, men om jeg hadde eggløsning for en uke siden, så bør det vel begynne å skje noe etterhvert:) takk takk=) hva tror du?
**Håper** Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #57 Skrevet 4. oktober 2006 Oiiii, det er mange som skriver her og mange som venter IKM denne uka. Ikke alltid jeg klarer å svare på alle. Så håper dere har tolmodighet. Jeg bare råder dere til å ta en test dere som ikke har fått mensen. Klem
MaliMali- Lykkelig 2barnsmamma Skrevet 4. oktober 2006 #58 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg vil gjerne at du prøver å se:-) Tusen takk forresten. Stor klem.
Gjest Tutt1 Skrevet 4. oktober 2006 #60 Skrevet 4. oktober 2006 Symptomer: Uvel, murring i korsryggen, magebesvær.... Ka du tru??
Elise29 Skrevet 4. oktober 2006 #61 Skrevet 4. oktober 2006 Hei Juhujenta! Blir kjempeglad hvis du orker føle noe på meg Har ikm på søndag. Født 30.03.78 Hadde en SA 10 sept. Prøvd aktivt siden mai og har tatt Pergotime 2 ganger. I juni og nå i september (har PCOS). Symptom nå: vonde pupper, lett hodepine, blør i tannkjøttet, litt oppblåst, av og til litt stikkninger i magen og vondt i korsryggen. Ellers har jeg også fått større appetitt. Sist søndag fikk jeg litt lyserødt blod på papiret etter dobesøk. Lurer på om det kanskje var festeblødning?? Passet iallefall med tidspunktet. Håper du ser noe på meg ) På forhånd tusen takk.
Betty er fødeklar! Skrevet 4. oktober 2006 #62 Skrevet 4. oktober 2006 Hei hadde IKM på mandag kjenner bare murringer,vår 1.pp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå