*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 3. oktober 2006 #26 Skrevet 3. oktober 2006 Hei og hopp juhujenta.... Jeg har IKM på lørdag (7.10) Har ikke noe symtomer igrunn, kanskje bare litt oppblåst i magen. Dette er 1 pp vår Og vi har ikke noen barn fra før..
**Håper** Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #27 Skrevet 3. oktober 2006 Ja jeg kan virkelig føle på ting, noen ganger kan jeg ta feil, derfor kan jeg ikke alltid si med sikkerhet vettu. En ting er sikkert, er at du er veldig fruktbar og noe sier meg at det har klaffet for deg nå, men har ikke den sterke følelsen. Men kanskje jeg kan føle noe mer enda nærmere din IKM USAmamma. Du blir i hvertfall snart gravid. Det føler jeg sterkt.
babysoon? Skrevet 3. oktober 2006 #28 Skrevet 3. oktober 2006 Hei juhujenta! Dette er for morro skyld ja, men d e kjekt!!! Kan du "juhue" meg?? Jeg har litt murringer, ikke vond i puppene denne gangen, det får jeg alltid før mens... har prøvd i 15mnd... jeg er 22 år. Å ja, d er kun for morro. men tenk om du føler rett
Vårgutten-08 <3 Skrevet 3. oktober 2006 #29 Skrevet 3. oktober 2006 hei juhu,prøvde litt lenger opp her,men det bli litt borte:) Du følte på meg forrige uke,og hadde da en god følelse:) Lurte på hvordan du ser ting nå...venter ikm på fredag,lørdag...har hatt ømme pupper siden el.... Håper jo jeg er gravid nå.. født 7.9.84,samboer 13.9.83.. Unnskyld maset...muligens test imorgen ser du.... På forhånd tusen takk:) Mvh
Norwegian by injection Skrevet 3. oktober 2006 #30 Skrevet 3. oktober 2006 Tusen hjertlig takk, juhu!!! Vi får prøve igjen neste uke!!
Ninna Skrevet 3. oktober 2006 #31 Skrevet 3. oktober 2006 Hei Juhujenta! Prøver meg igjen jeg... Har IKM på fredag. Mine symptomer er av og til litt murring i magen, ekstrem tørste, kviser på rare steder (ei på musbakken til og med hehe), ømme bryster og jeg er mye varmere enn jeg pleier å være. Er ikke helt sikker på antall pp, men har hatt 1 MA(mai) og 1SA(august) Føler du noe på meg?? Klem fra Ninami
**Håper** Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #32 Skrevet 3. oktober 2006 Hei LinC Ja det er mange som spør også må jeg ta litt pauser her innimellom. Med deg, så føler jeg en god følelse for graviditet på deg nå, men som sagt, jeg klarer ikke å føle meg sikker her. Men om du ikke er gravid nå, så blir du det snart . Krysser fingrene for deg.
**Håper** Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #33 Skrevet 3. oktober 2006 Hei Ninami. Jeg får en følelse av at du er veldig fruktbar. Men klarer ikke å føle graviditet nå, men noe sier meg kanskje. Så ta en test om du ikke får mensen. Klem
Tredjegull Skrevet 3. oktober 2006 #34 Skrevet 3. oktober 2006 Hva med meg da? Vet jeg spurte deg tidligere, men husker ikke hva du trodde... IKM lørdag, hadde en MA i mai. Veldig regelmessig syklus, 28dager. Ingen symptomer på graviditet, men det har jeg ikke hatt de tre gangene jeg har vært gravid eller. God magefølelse, men det kan være pga optimismen jeg har opparbeidet meg pga prøvefri måned sist syklus... hi, hi. Om jeg kjenner god etter så er kanskje magen litt oppblåst, men det kan jo likesågodt være alt annet også... Så da er jeg spent! Hva tror du?
Vårgutten-08 <3 Skrevet 3. oktober 2006 #35 Skrevet 3. oktober 2006 Tusen takk juhu,du er så snill som tar deg tid til å svare:) Kanskje jeg tester imorgen da,har vanlig cb:) Håper forresten at spira sitter snart for deg også Mvh
Ninna Skrevet 3. oktober 2006 #36 Skrevet 3. oktober 2006 Tusen takk for at du tok deg tid til å svare
Siss75 Skrevet 3. oktober 2006 #37 Skrevet 3. oktober 2006 Hei, Juhujenta! Nå klarte jeg faktisk ikke å dy meg lenger, nå fikk jeg såå lyst til å spørre deg om du orker å føle litt på meg også. Har tenkt at du har hatt så mye å gjøre med alle "følingene" dine, men nå er det veldig fristende å bry deg litt, siden du inviterer oss uke-40'ere. Jeg er i min 5 pp, og IKM er søndag 8. okt. Denne pp'en har jeg hatt et par fotsoneterapi-timer for å stimulere egg og hormoner, og har testa for el. (som jeg tror jeg fant forrige helg) Har ømme brystvorter, og det pleier jeg ikke å ha ellers. Ellers ingen symptomer. Håper du har anledning til å svare meg, på forhånd tusen takk! Og takk for at du sprer godt humør og optimisme! ) Mvh
Netty32 Skrevet 3. oktober 2006 #38 Skrevet 3. oktober 2006 Hei igjen juhu! Vil veldig gjerne at du skal se litt på meg igjen. Jeg har ikm imorgen ca, kan nok gå et par dager over tiden. Av symptomer, så er jeg veldig trett for tiden, og kjenner til tider mensenaktige murringer i magen. Håper veldig på en spire da! Svar når du orker, klem fra
*Julie* 4pp Skrevet 3. oktober 2006 #39 Skrevet 3. oktober 2006 Kjære, kjære gledesspreder Juhu:) Føler du noe på meg? Ikm i morgen, kan gå en dag el to med spotting før jeg blør ordentlig.. ingen symptomer hverken på det ene eller andre.. bare litt ømme pupper. Er i min 3pp nå, ligger på sykluser på 29 dager... Klem fra mej;)
**Håper** Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #40 Skrevet 3. oktober 2006 Hei julie. Noe sier meg at det har klaffet for deg nå. Men klarer ikke å føle det sånn sterkt her. Krysser fingrene for deg og håper mensen din har dratt til Afrika. Hehe. Klem
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 3. oktober 2006 #41 Skrevet 3. oktober 2006 Hei Juhujenta! Jeg vet jo ikke når jeg har IKM... Men de siste dagene har jeg vært øm i magen og dårlig matlyst... I går hadde jeg en lett blødning... Kuuuunne det ha vært festeblødning, eller er det bare kroppen min som erter meg...? Født 18.11.1981
**Håper** Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #42 Skrevet 3. oktober 2006 Hei kjære viola27 Føler usikkerhet her. Noe sier meg at du ikke er gravid nå. Men på en annen måte føler jeg det. Så derfor er jeg veldig usikker her. Ta en test om du ikke for mensen. Krysser fingrene for deg. Klemz
**Håper** Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #43 Skrevet 3. oktober 2006 Hei på deg Siss75 - 5 pp Jeg føler graviditet på deg. Men ikke sterkt sikker, så her kan jeg ta feil. Men krysser fingrene for deg. Masse lykke til.
Håp25 Skrevet 3. oktober 2006 #44 Skrevet 3. oktober 2006 Hei juhujenta =) Håper kanskje du orker se på meg litt ? Men viss ikke skjønner jeg veldig godt, for du må bli utrolig sliten av alt dette "maset" vårt!! Kopier bare det jeg skrev i denne tråden litt tidligere i dag: Heisann juhujenta =) Synes det er så kos at du sprer så mye glede her inne!! Du har nok ikke sett så mye til meg her, men jeg har følgt veldig mye med. Grunnen til at jeg har vært så passiv i det siste er nok at jeg føler det litt sånn at jeg jinxer det om jeg er her for mye, hehe=) Uansett vet ikke om du kan føle så mye om meg da siden jeg har vært passiv i det siste. Men jeg skal ha IKM på fredag tror jeg, er vår 2pp bare, men livet vårt har gått litt i mot oss de siste åra så jeg er jo overbevist om at vi ikke vil få dette til heller da. Vi har ikke noen barn fra før av. Sist pp hadde jeg utrolig mange symptomer, men var altså ikke gravid. Denne gangen har jeg ikke kjent noe, men har vært mye vond i høyre side siden El. Dette har antageligvis ikke noe med saken å gjøre, men allikevel... Håper du kan føle noe da, er jo så spennede, men blir ikke lei meg om du ikke klarer - du er jo tross alt bare menneske =) Håpefull_81
Tredje barn på vei Skrevet 3. oktober 2006 #45 Skrevet 3. oktober 2006 så fint at du vil det da. Har akkurat fått tr men kansje du kan føle noe for neste pp??? Født 010184
**Håper** Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #46 Skrevet 3. oktober 2006 Kjære Håpefull_81 Ja det blir mye til tider og jeg må ha pauser. For ellers føler jeg garantert feil om det blir mye på en gang. Men det er veldig koslig. Jeg klarer ikke å få denne graviditetsfølelsen på deg i denne pp. Men jeg håper jeg tar feil her og at du er gravid. For jeg kan jo føle feil. Så ta en test om du ikke får mensen. Krysser fingrene for deg. Og takk for kjempe fine ord fra deg. Koser meg her med deg og alle dere andre. Klem
Håp25 Skrevet 3. oktober 2006 #47 Skrevet 3. oktober 2006 Hehe, jeg håper du tar feil da. Men om du har rett så er det jo så absolutt ikke din feil at vi ikke er gravide nå=) Uansett så er det så utrolig koselig at du tar det sånn tid til oss!! Håper hvertfall at det ikke er så altfor lenge til spiren sitter hos noen av oss!! Tusen takk for svar hvertfall juhujenta=) Det setter jeg stor pris på.
Siss75 Skrevet 3. oktober 2006 #48 Skrevet 3. oktober 2006 Tusen takk for svar! Jeg krysser også fingrene, så vil kanskje søndag vise. Lykke til til deg også, håper det sitter en spire snart! Ha en fortsatt god kveld. )
*Grey* Skrevet 3. oktober 2006 #49 Skrevet 3. oktober 2006 symptomene er veldig ømme bryster, små kvalm og litt brun rød utflod.... en uke til jeg egentlig skal ha mens har ikke mens smerter gravid???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå